Baza matifianta Sephora ”anti-shine primer”

De ceva vreme ma tot gandeam sa postez pe blog strict ceea ce va intereseaza pe voi. Bineinteles parerea mea despre produsele descrise ma incumba doar intr-o mica masura avand in vedere ca unele dintre ele le folosesc numai pentru cliente.

So, baza matifianta despre care va vorbesc m-a frapat inca de la prima utilizare;de ce???? pentru ca desi eu nu ma impac cu asa ceva (dat fiind faptul ca tenul meu nu este uscat nici gras nici mixt, nici eu nu stiu ce e ca nu-mi cere nimic:))) o folosesc destul de des in realizarea machiajului clientelor.

Argumente PRO:

-cantitatea este destul de mare( 30 ml ) si sunt de parere ca pentru uz personal este suficient de mare incat sa tina destul de mult timp un loc pe masuta voastra de toaleta;)

-durata sa de actiune este de 8 ore garantat, insa daca adaugati peste si un fond de ten pentru ten gras efectul sau se prelungeste vizibil;

-in timpul celor 8 ore nu exista riscul de a vedea luciul inestetic;

-are o textura laptoasa ceea ce o face foarte usor de utilizat, prin masarea unui bob de substanta cu degetelele;

-ambalajul este usor de manevrat, astfel incat nu riscati sa pierdeti foarte mult produs, ba dimpotriva, dupa parerea mea pana si ultima picatura va ajunge exact acolo unde este nevoie;

Argumente CONTRA:

-datorita texturii sale si efectului matifiant absoarbe o cantitate mai mare de fond de ten, si il face mai greu de aplicat (recomand utilizarea unei pensule speciale pentru fdt caci altfel riscati sa ramaneti cu dungulite pe fata:D )

-pretul din punctul meu de vedere nu este exagerat, insa pentru persoanele care vor asa ceva strict pentru uz personal, s-ar putea sa fie putin piperat ( 75 lei )

Argumentele CONTRA nu sunt numeroase comparativ cu efectele exceptionale pe care le produce aceasta baza, include in componenta sa apa, ceea ce inseamna ca in timp ce matifiaza pielea o mentine si hidratata, imperfectiunile dispar, so, o declar un ”must-have” al verii pentru persoanele cu ten gras sau mixt!!!

Remember: efectele sale sunt mentinute pe o perioada de timp indelungata daca este folosita in combinatie cu un fond de ten matifiant:D

Kisses beauties <3<3<3Imagine

4 comentarii (+add yours?)

  1. Laura Diaconu
    Iul 13, 2012 @ 09:57:46

    buna iubita.eu am folosit primerul asta k baza pt ochisori si nu prea am fost multumita…acum sunt reduceri la sephora si l am luat cu 25 d lei:D hihih

    http://www.lauradiaconu.ro

    Răspunde

    • ruxandramakeup
      Iul 13, 2012 @ 10:36:29

      pai nu e baza pentru ochisori, e baza matifianta pentru ten gras, prin urmare nu avea cum sa se comporte ca un primer, nu?oricum e bine ca l-ai luat cu asemenea reducere, eu l-am luat cu 75 de lei:))..il poti folosi cu incredere pentru fetele cu ten gras, isi face treaba foarte bine, efectul sau matifiant dureaza pana la 10 ore daca si fondul de ten este matifiant, daca nu efectul e de 8 ore;)..te pupacesc draga Laura:*

      Răspunde

  2. anytagyoAnytaGyo
    Iul 13, 2012 @ 12:18:25

    pe bune ca e un „must-have” !! La ce ten gras am… mi-ar trebui ceva ce sa foloseasca si nu doar 1 ora -2… Imi urasc tenul gras!! Cunoasti vreun avantaj de a avea tenul gras Ruxi??:)) Daca cunosti..linisteste-ma putin:))

    Răspunde

  3. ruxandramakeup
    Iul 13, 2012 @ 13:58:30

    hmmmm…Anyta..vei imbatrani mai tarziu decat noi???caci de regula femeile care au tenul gras sunt mai putin expuse cutarii pilelii decat cele cu tenul uscat;):*

    Răspunde

Lasă un răspuns

