Machiaj colorat nr2 cu paleta 120 Cosmetice Perfecte.

Am mai gasit o clienta curajoasa care m-a lasat sa-mi fac de cap..prostul obicei pe care il am( imi scapa pensula in culoare) de data asta mi-a fost de un mare ajutor..am remarcat ca un machiaj mai accentuat schimba intr-o mare proportie trasaturile fetei, da luminozitate si umbra exact acolo unde este nevoie..si am inceput. Vreti sa vedeti ce a iesit????

Mie una mi-a placut..si ei i-a placut..si altora le-a placut..si exceptand faptul ca nuantele sunt foarte puternice, au rezistat si pe pleoape..fiecare MUA are secretul sau, fiecare aplica fardul cum vrea, cum simte, cum crede de cuviinta la momentul respectiv..care este secretul durabilitatii ??? eu folosesc doua baze de machiaj, cred ca asta ar fi un avantaj;)

Indiferent de situatie, eu ma pot pronunta in favoarea acestei palete..fac cele mai ciudate combinatii din ea, sau cu ea si alte palete:)Va pupacesc!!!!:**:*:*:*

4 comentarii (+add yours?)

  1. Alice (@Alice054)
    Iul 13, 2012 @ 13:53:23

    waw ;))
    foarte frumos 🙂

    Răspunde

  2. ruxandramakeup
    Ian 31, 2013 @ 12:55:39

    merci madalina :*

    Răspunde

Lasă un răspuns

