Greutatea corporala,postare la cerere:)

Datorita numarului foarte  mare de mesaje primite in legatura cu dieta pe care o urmez,m-am decis sa fac o postare despre ea, cum am ajuns s-o dobandesc si motivele care m-au determinat sa iau aceasta decizie, astfel, fetele care mi-au lasat mesaje intrebandu-ma cum sa procedeze isi vor gasi singure raspunsul in cele ce urmeaza.

Ce s-a intamplat??? Nu am fost o persoana supraponderala dintodeauna, insa de-a lungul anilor,masa mea corporala a suferit omodificari bruste si schimbari radicale.Niciodata nu avusesem curajul sa mi fac un set de analize complet ca sa pot determina cauza pentru care se produsesera atatea schimbari cu mine, dezamagirile veneau una dupa alta cu fiecare dieta pe care o tineam, dadea roade in masuri mici si apoi apareau stari de rau. Am incercat diete combinate cu pastile de slabit, incepand cu Regenon Retard, pastile foarte puternice care ma ajutau sa slabesc in fiecare zi tot mai mult dar care s-au dovedit ineficiente in momentul in care au aparut ameteli, palpitatii, stari de voma,lesin:)) in acest punct ajunsesm cu tratamentul respectiv. Dupa o perioada m-am incumetat sa incerc ”Capsula de slabit, super slim”. Am cumparatdin farmacie o cutie, am inceput sa le iau..in prima sapatamana, nu am dormit deloc, imi petreceam toate noptile uitanadu-ma pe pereti, iar daca princine stie ce miracol reuseam sa adorm, aveam cosmaruri groanzice.Explicatia este simpla. Contineau amfetamina, care actiona la nivel cerebral in moduri nu tocmai placute..am renuntat si la acest tratament si am gasit o alta varianta a pastileleor, cu care am reusit sa dau jos 24 kg in 2 luni. Ma simteam bine, slabeam frumos si fara stari de rau, m-am oprit acolo unde vroiam sa ajung. Timp de 4 luni de zile nu am mai luat in greutate nici macar 100g desi incepusem sa mananc normal. Apoi,usor,usor, am luat in greutate pana la 107 kg (poza mai jos septembrie 2011)

Nu e foarte placut pentru mine sa postez aceste poze, caci nu sunt mandra de felul in care aratam, dar lucrurile pot lua si o alta intorsatura:).Anul acesta in septembrie m-am decis sa ma duc la medic, si am ajuns la un centru medical pentru o consultatie, dupa care am stat internata 3 zile pentru analize la sectia de endocrinologie. Am ajuns cu greutatea de 104 kg la consult, m-am internat peste o saptamana cu 100kg luni dimineata si am iesit miercuri dimineata cu 97 kg. Pentru a determina cauza mi s-au facut toate analizele, inclusiv test de hormoni, ecograf de glanda, absolut tot ce se putea. Rezultatele au iesit foarte bune, nimic nu e in neregula cu sanatatea. Medicatia cu corticoizi din copilarie prelungita si in prezent duce la rezultatul asta. Astm bronsic, tratat inca de la 5 ani cu intravenos miofilin m-a adus la greutateade 115 kg la un moment dat, si concluzia cea mai grava:)) organismul meu nu suporta alimentatia combinata prost. Arderile nu se fac in momentul in care servesti la aceeasi masa cartofi si carne, deci am primit un regim hipocaloric dupa cum urmeaza:

Alimentatie cu mese frecvente ( 3 mese principale pe zi si 2 gustari la orele 10-11, 16-17 constand intr-un fruct mare)

ALIMENTE PERMISE:

CARNE SLABA, FIARTA SAU LA GRATAR DE PASARE, FARA PIELITA, SAU PESTE ALB SI SLAB

BRANZETURI , LACTATE FERMENTATE, DEGRESATE

FRCUTE: MERE CRETESTI, PORTOCALE, GRAPEFRUIT, MANDARINE

SALATE DE LEGUME

CIORBE DE LEGUME

APA PLATA 1,5- 2 L PE ZI

ALIMENTE INTERZISE

CARTOFI, FASOLE, MAZARE, OREZ, GRIS, FAINA, PASTE FAINOASE, DULCIURI DE ORICE FEL, SUCURI INDULCITE CU ZAHAR SAU CU INDULCITORI SINTETICI, MEZELURI, CASCAVAL

CULTURA FIZICA MEDICALA:

MERS PE JOS IN RITM RAPID, GIMNASTICA LA SALA SAU IN CAMERA( BICICLETA, ABDOMENE, GENUFLEXIUNI) SE VOR SLABI MIN 2 KG PE LUNA SAU 0,5 KG SAPTAMANA.Daca si sarea este exclusa din alimentatie, cu atat mai bine, nu se mai retin lichide in corp:)

Ideea e urmatoarea, eu am primit aceasta dieta potrivit conformatiei si necesitatilor mele, am postat-o ca sa incercati daca doriti, insa sfatul meu e sa faceti exact acelasi lucru, sa mergeti la medic, sa va faceti analizele si abia apoi impreuna cu personalul specializat sa va alegeti alimentatia. Nu am vrut sa refuz pe nimeni, prin urmare dieta o aveti mai sus. Am mentionat ca la inceput, am plecat de la 104 kg, acum o luna si o saptamana…mai jos e o poza de zilele trecute, la 93 kg.

Bicicleta de camera, 30 min in fiecare seara, abdomene(20) nu va ganditi la cine stie ce exercitii fizice, si m-am inscris la un curs de salsa, acolo ard calorii mult mai mult decat prin exercitiile de acasa.

Cam asta a fost explicatia pe care mi-ati cerut-o. Astept comentariile voastre:*

7 comentarii (+add yours?)

  1. ramona
    Oct 01, 2012 @ 23:07:09

    mult succes roxi esti o dulce

    Răspunde

  2. crynutza creatza
    Oct 14, 2012 @ 20:58:42

    felicitari si mult succes :*

    Răspunde

  3. razvan
    Dec 21, 2012 @ 09:51:17

    pei si regimul de mancare??…

    Răspunde

  4. Alexandra
    Ian 13, 2013 @ 20:17:58

    Mult succes in continuare si esti super tare bravo tie iubita iti foarte bine asa.mersi ca mi-ai dat si mie dieta o so incerc si eu pupiki Barbie Alexandra

    Răspunde

Lasă un răspuns

