Review pastilute Beauties Factory

Nu de mult timp am gasit aceste pastilute micute in culori vibrante:)..in incursiunile mele de-a lungul site-urilor cu produse cosmetice am comandat pentru prima data 4 culori, micute ca sa le testez sa vad ce pot face cu ele..dupa prima comanda m-am gandit sa o plasez si pe a doua cu mai multe nuante, in special pastel, caci odata cu toamna s-au schimbat si tendintele in machiaj..am renuntat la culorile neon care ne-au dat stralucire toata vara, si acum imbratisam cu caldura culorile in tonuri calde, pamantii, rosiatice, care sa ne aduca in pas cu vestimentatia sezonului. Pastilutele arata cam asa:

Pentru o mai buna imagine asupra intensitatii lor am pus cate putin din fiecare pe mana:)

Stiu, poza e putin neclara, dar trecand peste acest aspect iese in evidenta ceea ce trebuie..pigmentii si intensitatea culorilor.

Primul machiaj realizat cu aceste pastilute arata cam asa:

De ce as mai cumpara inca o data si inca odata aceste pastilute??? pentru ca au o textura foarte buna, ma ajuta la un blending reusit datorita pigmentilor intensi pe care ii au in compozitie, astfel culoarea se transforma practic singura in cameleon in momentul cand este blenduita cu pensula. Au un gramaj mare comparativ cu ceea ce se vede in poza, deci durata lor de viata este la fel de mare:)) in plus, unele nuante nu le-am regasit in nici o paleta de farduri, so..

Thanks for watching again,

XoXo Beauties:*

6 comentarii (+add yours?)

  1. malena
    Oct 02, 2012 @ 19:53:15

    total de acord cu tine 😡

    Răspunde

  2. Cici
    Ian 11, 2013 @ 23:00:25

    Imi poti spune si mie te rog ce pensule folosesti?;;)

    Răspunde

  3. ruxandramakeup
    Ian 16, 2013 @ 12:29:45

    stiu cum e..deocamdata sunt la stadiul cu elf in mare parte…am borcanasele pline de pensule de la ei, pentru ca inceputul e destul de greu si nu mi-am permis sa sar direct la sigma, dar asa cum ti-am spus, le am pe wishlist vara asta..abia astept 🙂

    Răspunde

  4. Cici
    Ian 21, 2013 @ 14:51:04

    Bafta:D Oricum se vede ca ai talent!

    Răspunde

Lasă un răspuns

