Top 10 produse preferate

Nu stiu daca ma voi rezuma la 10 produse dar pot garanta ca tot ceea ce se regaseste in aceasta postare este pe placul meu in ziua de azi..poate ca odata cu trecerea timpului voi regasi si alte produse mai bune, mai costisitoare, dar deocamdata va voi prezenta ce folosesc si iubesc astazi:)

Voi incepe cu fond de ten, declarat momentan my favourite dar sunt decisa sa incerc si La Roche Posay caci am auzit numai cuvinte de lauda despre el; pana la momentului primei achizitii de gen (cu review incluse bineinteles) acesta este singurul care mi-a satisfacut toate cerintele caci are o putere de acoperire mare si cu toate astea nu incarca fata, so, la revedere imperfectiuni si nu aspect de glet:)):Dupa cum stim cu toate, e nevoie si de o pudra care sa fixeze fondul de ten iar in ceea ce ma priveste am optat pentru un mix intre doua din categoria ”my favourites”. Poate va veti intreba de ce? Am gasit pudra minunata de la Make-up Studio, translucida, care m-a cucerit inca de la prima folosire. Avantajele sunt nenumarate, de la gramaj, compozitie, modul in care se aseaza pe piele pana la durata machiajului realizat cu ea, in concluzie, numai cuvinte de lauda. Apoi, pudra pe baza de apa de la Sleek, cu particule stralucitoare, ma ajuta sa dau fetei o nota proaspata, un aer luminos, in special daca o aplic cu preponderenta deasupra pometilor. Are irizatii aurii, roz, care ma fascineaza atunci cand vine vorba de un machiaj ce poate fi observat la lumina zilei:

Apoi, am descoperit un pigment de la Sleek (Eye Dust) cu care nu prea stiam ce sa fac la inceput caci mi se parea foarte mare, ca si structura a particulei de fard, il vedeam mai degraba aplicat ca si glitter pe pleoapa mobila, zis si facut. Mi se pare extraordinar ca poate indeplini dubla functie..iluminator pentru coltul intern si arcada pentru un machiaj de seara (blenduit bine) si ca sclipire argintie pentru pleoapa mobila:

Un alt pigment care imi place la nebunie este cel de la Kiko, un pigment negru, cu irizatii mov, albastre, gri, tonuri sepia, care ma ajuta sa realizez un smokey indraznet la nevoie ( desigur ca tot ce e indraznet ma atrage:))). E imens ca si gramaj si ma intreb daca voi avea sansa sa-l consum pana la ultima particula pana in momentul cand va iesi din termenul sau de valabilitate…categoric one of my favourites:

Ca tot vorbeam de glitter, pigmenti si chestii stralucitoare nu ma pot abtine sa nu scot la iveala faptul ca cel mai mare ajutor al meu cand vine vorba de machiaj glitter este fixatorul de la Too Faced..fara el,nu as reusi ever sa fac sclipiciul sa stea acolo timp de ore bune, si daca tot vorbim de Too Faced, Sephora, alaturi de el se afla si baza matifianta care mi-a facut multe cliente cu exces de sebum fericite. Eu nu am nevoie de ea, nu o folosesc pentru ca tenul meu nu-mi cere niciodata nici matifiere, nici hidratare, nimic, nici macar crema:))dar ea, baza matifianta este nemaipomenta pentru persoanele ce tenul mixt sau gras, are efect de pana la 10 ore garantat, dar asta am mai scris deja intr-un review pe care i l-am facut faimoasei baze:

Si daca vine vorba de farduri de pleoape aici chiar nu ma pot decide..de la Sephora, Sleek, Beauty UK, Freulein, Beauties Factory pana la Deborah fiecare dintre ele are un farmec aparte pentru mine, fiecare dintre ele ma ajuta sa fac combinatii noi, asa ca o sa pun o poza cu ele, toate, insuficinte de altfel:))daca ar fi sa spun ce imi place cel mai mult, as zice Bad Girl de la Sleek, caci are numai culori inchise, negru, mov pruna, negru cu sclipici, mov cu sclipici, albastru marin mat si sidefat, alb sidefat, sampanie..cu ea lucrez pe mine cel mai des caci de la o vreme nu ma mai satur de smokey eyes:):

Si pentru ca suntem la capitolul ochi, sa nu uitam de tusul pentru pleoape..Sleek Ink Pout si Love Alpha sunt favoritele mele, dar cel din urma mi-a satisfacut toate cerintele in vara asta chiar si la 43 grade celsius a stat cumintel acolo unde l-am pus, deci, si-a capatat locul 1 in sulfetul meu..asta pana voi ajunge la Bucuresti sa-mi iau unul de la MAC:)):

Si rujul de buze..hmm..iar indecisa, asa ca am scos cateva dintre ele, cele care le folosesc mai des, cele care ma scot din orice impas fie ca e vorba de o culoare nude pentru un machiaj de seara, smokey, sau ceva iesit din comun, fie rosu ca sa scap repejor cu un fdt, rimel si atat. Primul, cel de la Max Factor a fost number one in vara asta, urmand cele de la Flormar, Pupa, Deborah, Sleek:):

Si rimel…nu ma dau in vant dupa un rimel fantastic, caci am ajuns la concluzia ca prefer genele false indiferent de situatie, insa ca sa fie acolo ceva am achizitionat printre altele si un rimel de la Deborah care s-a dovedit a fi foarte eficient cand vine vorba de volum si curbare naturala:D..so, there he is:

Desi genele sunt favoritele mele, de toate marimile si formele, in functie de ora la care le port, evenimentul si tinuta, am optat de data asta sa va arat una dintre perechile care mi-a atras atentia pentru ca sunt concepute special cred eu pentru femeile indraznete:) foarte dese, foarte rigide, cu un aspect mai putin natural, Red Cherry mi-a facut o bucurie cand a inventat aceasta pereche:)) Pe primul loc in sufletul meu inca se afla Ardell 111, 119, dar ele sunt pentru ocazii speciale, la un smokey scap repejor cu ce veti vedea mai jos, si seara bineinteles, caci ziua folosesc numai Ardell 105( nu am poza):

Cu ce le lipesc?? Adezivul Duo in varianta invisible, 7 grame. Sunt foarte multumita de el si nu sunt decisa sa-l schimb vreodata in viata mea, caci se comporta ireprosabil:

Mentiunea speciala a postarii ar fi urmatoarea:

Nu trebuie sa credeti ca tot ce v-am spus eu este adevarat si in cazul vostru, nu incerc nici pe departe sa mi dau cu parerea in stil ”profi”:)) caci pana acolo am cale lunga de parcurs. V-am postat produsele mele preferate caci multe dintre voi poate le au deja sau poate vor stie si o alta parere in plus despre ele.

Acestea fiind spuse, XoXo beauties!!!:*

 

3 comentarii (+add yours?)

  1. Monica Lorena
    Oct 02, 2012 @ 14:17:02

    Am eu La Roche Posay si prefer Revlon in locul lui.Acopera intr-adevar f bine,dar lasa acel efect de masca,indiferent cu ce il aplici;-)

    Răspunde

  2. Cristina
    Apr 27, 2013 @ 11:44:08

    De unde ai cumparat produse Sleek?

    Răspunde

Lasă un răspuns

