Review produse concurs Flormar Cosmetics Romania

Asa cum am promis, am revenit cu o descriere a produselor castigate la concursul organizat de Flormar Cosmetics Romania,poze demonstrative si un look creat cu acestea. Am promis ca voi face postarea imediat cum le primesc, desi au ajuns a doua zi dupa ce am trimis datele, datorita unor probleme neasteptate nu am reusit pana acum sa fac acest lucru..si iata-ma in fata pozelor, sa pun la punct postarea promisa.

Minunatiile arata cam asa:

Supershine Lipgloss Miracle Colors, nuanta M11, un luciu de buze absolut minunat, cu particule scanteietoare care ofera volum si consistenta buzelor. Il consider nemaipomenit atat pentru tendintele toamna-iarna, caci se adapteaza foarte bine machiajului in nuante pamantii, aramii, pruna, aurii, dar si machiajului de zi, de vara, caci am convinegerea ca in razele soarelui arata extraordinar. O sa-l cumpar cu siguranta atunci cand il voi termina pe acesta 🙂

Flormar Quartet Eyeshadow, nuanta 402. Pfff..culorile m-au dat gata..am si o motivatie pt asta, caci nu sunt simple culori, ci mici cameleoni care capata valente prin blenduire:) Stiu, suna pompos, insa exceptand faptul ca sunt foarte bine pigmentate si au aderenta foarte buna pe pleoapa, au particule usor perlate care le fac sa para putin mai speciale decat un fard mat. Imi plac, niciodata nu ma satur de ceva nou, asa ca mai jos apar si pozele cu machiajul realizat cu ele. Stiu ca poza nu reflecta intocmai realitatea asa ca voi incepe prin a spune ca prima culoare de sus-stanga este aramiu, cu tente de caramiziu, nemaipomenit pt anotimpul si tinutele cu care ne confruntam, apoi sus-stanga este co culoare care poate fi folosita chiar si ca iluminator pe arcada, caci seamana foarte bine cu un pigment pe care eu il folosesc foarte des. Nu are intensitatea unui pigment, dar pentru un machiaj cuminte, de zi, unde culorile trebuie sa se piarda finut, este fantastic. Culorile de jos, stanga- un roz-pudra, care ne ajuta sa facem trecerea dintre culorile mai tari, si ultima este un mov-pruna. Pe scurt, o minunatie de fard 🙂

Flormar Long Wearing L 24…ce ma poate bucura pe mine mai mult decat un ruj coraille???? Prietenele mele stiu, coraille, rosu, pruna, burgund..my favourites, asa ca el a fost una dintre cele mai placute surprize din colet..consistenta cremoasa dar de durata. Cu siguranta il cumpar cu prima ocazie cand se va termina cel castigat, caci o femeie care se respecta niciodata nu are prea multe rujuri preferate!!

Flormar Perfect Coverage Concealer, nr 1…a fost alta surpriza..nu am crezut in puterea sa de acoperire pana nu l-am desfacut repejor si am incercat sa acopar jumatate din semnul unei prietene( semn din nastere care arata ca o alunita destul de mare)..nu cred ca trebuie sa mai explic care mi-a fost reactia cand am vazut ca jumatatea pe care l-am folosit aproape ca nu se mai vedea..mi-am spus atunci ca sigur cearcanele mele vor disparea in fata lui 🙂

Flormar Pretty Intensifying Mascara, nuanta Black. Ce va pot spune este ca mi-am gasit pasiunea pentru machiaj odata cu trecerea anilor, caci toata copilaria mi-a fost bantuita de complexul cearcanelor permanente si al genelor incredibil de scurte si drepte..de aici si machiajul, genele false, si toate lucrurile care le fac pentru a acoperi defectele pe care le am, si complexele pe care le are orice femeie legate de aspectul sau..buun..am incercat acest rimel..rezultatele le veti vedea singurele mai jos, caci in machiajul realizat cu produsele, nu am folosit gene false tocmai pentru a evidentia cat mai bine ce a facut acest rimel din genele mele mici, scurte, drepte.

Flormar Feel, si Green Code, doua mostre de parfum care mi-au cam incantat simturile ce-i drept, si la testul de rezistenta s-au prezentat bine.

Cam asa arata toate la un loc, insa ele au mai venit cu ceva….

Flormar Hand&Body Cream, cu unt de mango, unt de shea, glicerina..pentru o piele hidratata, cu un miros delicios..contine atata parte hidratanta cat ar trebui ca pielea sa o absoarba fara sa lase manutele alunecoase. Good for autumn!!!!

Si……

Nu stiu cum vi se pare voua, dar va pot garanta ca este foarte incapatoare..zilele trecute ma gandeam ca voi fi nevoita sa recurg la o alternativa pentru produsele cu care trebuie sa ma deplasez la domiciliul clientelor, caci beauty-case-ul de care ma minunam acum cateva luni ca e imens si ca niciodata nu-l voi vedea plin, acum a devenit neincapator..si genele intotdeauna ramaneau pe undeva pe afara..asa ca am facut proba.. acolo incap 25 de perechi de gene, adezivul , portofelul si telefoanele asa ca..biiig like!!!

In alta ordine de idei, ar trebui sa inserez odata si pozele cu look-ul creat cu cele descrise mai sus nu????

CLOSE-UP1

Si…

CLOSE-UP 2

Nu in ultimul rand…

CLOSE-UP 3

Machiajul arata cam asa:

Aici am folosit glossul…

Si acum ..cum imi place mie..niciodata nu am tinut cont de reguli, de limite impuse unde machiajul accentuat al ochlilor implica ruj nude..de unde si pozele ce urmeaza..

Am folosit visina putreda because i love it!!!!!

Tin sa precizez deasemenea ca postarea nu a fost facuta cu un scop predefinit, nu am castigat produsele pentru acest review, ci pentru participare. M-am gandit sa le fac aceasta descriere, cu model de make-up, caci nici eu nu le testasem pana acum si nu as fi putut sa spun daca imi plac sau nu, daca recomand sau nu, daca le-as mai cumpara sau nu..acum stiu sigur ca da.

Le multumesc celor de la Flormar Romania pe aceasta cale, va multumesc voua pentru ca sunteti aici sa o cititi, astept parerile voastre, intrebarile sugestiile, pana atunci..cred ca e timpul sa ma odhnesc putin

Kisses Beauties!!!!! :*

2 comentarii (+add yours?)

  1. Andreea
    Oct 27, 2012 @ 13:27:53

    rules are made to be broken 😀 ai iesit superb machiajul 😀 !!

    Răspunde

Lasă un răspuns

