Deborah Lipstick Haul

Hey fancy girls! Zilele trecute ma gandeam ca ar trebui sa-mi fac timp sa va impartasesc cate ceva despre rujurile pe care le folosesc, despre ce ma multumeste si ce nu la anumite marci, despre ce imi doresc de la un lipstick si ce anume imi satisface exigentele. Deci, creez ca si subiect al zilei Deborah 🙂 Multe dintre clientele mele ma intreaba ce produse folosesc, le vad si le testeaza pe multe dintre ele atunci cand vin la o sedinta de make-up si multe dintre ele si le achizitioneaza dupa ce le testeaza cand vin la machiaj. In ultima vreme am tot vorbit despre Deborah, pentru ca sunt extrem de multumita de calitatea acestor produse si nu inteleg de ce nu sunt la fel de cunoscute in Romania cum sunt cunoscute, cerute si urilizate in Italia spre exemplu. Cand vine vorba de foundation si de lipstick stiu sigur ca nu dau gres cu aceasta gama, desi in mintea multora dintre noi s-a implementat ideea ca MAC-ul e sfant si ca nimic nu-l poate substitui. Dar ce ne facem in momentul in care conditia financiara nu corespunde cu dorintele fiecareia dintre noi? Sa fim realiste…nu toate fetele care isi doresc pruduse foarte bune au si sansa reala sa si le achizitioneze. Iar in acest caz nu va ramane decat sa faceti o miscare intelgenta, adica sa cautati cel mai bun raport calitate-pret si sa faceti uz de el…eu tot timpul vorbesc despre treaba asta pentru ca mi-ar fi extrem de usor sa spun sa cumparati doar MAC, Urban Decay sau Make-up Forever…si nici o clipa nu as contesta calitatea incredibila a acestor produse, insa, realitatea este ca fetele nu-si permit tot timpul ce vor, si isi doresc permanent sa gaseasca spre exemplu un ruj foarte bun, rezistent, pigmentat, sau un fond de ten cu acoperire si rezistenta foarte buna, si nu gasesc.

In incursiunile mele prin marea de produse de pe piata din Romania am avut posibilitatea sa testez niste minunatii sub forma de ruj 🙂 care mi-au atras atentia si m-au suprins in mod placut…

DSC09865 DSC09849Primul produs despre care va vorbesc este luciul de buze ”Deborah 24 H Euphoric Shine ” care mi se pare ideal pentru un machiaj natura, de zi, pentru vara, pentru seara…explicatia vine bineinteles pentru fiecare in parte. De ce de zi ? de vara? pentru ca machiajul de zi este menit sa ascunda micile imperfectiuni si sa dea putina stralucire tenului, rolul sau nu este de a evidentia in mod special anumite zone, de a corecta neaparat forma ochilor, a feti, a buzelor..machiajul de zi inseamna naturalete, putina stralucire si..atat. Astfel, din poseta fiecarei domnisoare nu lipseste niciodata un gloss. Cel din poza de mai sus este nr. 07  si am gasit gama si diferite nuante aici:

http://www.depozituldecosmetice.ro/machiaj/deborah/deborah-luciu-buze-euphoric-shine-nr-08-10-ml.html

De ce il puteti folosi pentru machiajul de seara?

Am o imaginatie bogata…si ma gandesc la varianta unui smokey eyes, cu negru, mauve, irizatii placute de roz pudra pentru iluminarea arcadei, un blush in nuante de roz pudra, si un simpul gloss stralucitor care sa evidentieze in prim plan ochii si intensitatea machiajului acestora, sa confere buzelor hidratare si stralucire, dar care sa nu incarce prea mult aspectul fetei si sa lase contururile create de machiaj de la sine sa se reliefeze.

In alta ordine de idei, avem rujul Deborah dupa cum urmeaza:

DSC09868 DSC09870 DSC09872 DSC09850 DSC09852 DSC09862In ultima poza demonstrativa am utilizat nr. 800; are o textura cremoasa, o culoarea maronie extrem de placuta, purtabila chiar si la un machiaj de zi si rezistenta de durata. In cea de-a doua poza este nr. 534, un roz electric spectaculos, nemaipomenit pentru machiajele vesele de vara, dar potrivit deasemenea si pentru un machiaj intens de seara, pentru persoanele care vor sa accentueze si ochii si buzele intr-un mod armonios. Contine irizatii lila, care il face extrem de potrivit pentru tipurile de make-up pe baza de roz, lila, mauve, negru, si combinatiile rezultate din acestea. In cele din urma, in prima poza avem un rosu intens, electrizant as putea spune, nuanta 602 din aceeasi gama…recunosc ca l-am declarat favoritul meu, deoarece in machijul propriu rujul intens rosu este cel mai utilizat atat ziua, cand folosesc un fond de ten, un blush piersica putin rimel si ruj rosu, cat si seara cand il pot purta in diferite combinatii de culori si pot profita la maxim de forma de fetei care imi permite dublu accent, atat pe ochi, cat si pe buze…cele 3 poze cu rujurile aplicate pe buze va vor ajuta sa va formati o opinie mult mai clara asupra felului in care arata aplicate, dupa cum urmeaza: prima poza, nr 800, a doua poza rosul intens nr 602, iar a treia poza exmplifica nr 534.

Imi sunt foarte dragi aceste produse, le folosesc cu mare placere si cu siguranta ca machiajul meu o sa reziste.

Ca sugestie de achizitionare recomand cu aceeasi caldura site-ul pe care le gasiti, http://www.depozituldecosmetice.ro/machiaj/deborah/deborah-ruj-the-lipstick-red-602.html

si indata ce voi testa si alta gama de rujuri de la Deborah va tin la curent cu opiniile, pentru ca parerea oricarei femei conteaza, atunci cand sugestia ei poate deveni oportuna la achizitionarea unor produse. Va reamintesc deasemenea ca majoritatea produselor le comand online, prin diferite metode, insa am certitudinea ca cei de la depozitul de cosmetice dau dovada de profesionalism la fiecare comanda, asa ca profitati, sa fiti frumoase, sa straluciti, sa suprindeti in cele mai placute maniere femeile importante din viata voastra cu aceste produse, garantat se vor bucura si va veti bucura asa cum ma bucur si eu in fiecare zi cand imi adaug stropul de feminitate si stralucire prin ele.

Ca de obicei astept opiniile voastre,

Pupici !!! :*

 

 

 

Lasă un răspuns

