Review Blush High-Tech Deborah

Hello fetele cochetele ! Revin rapid cu o descriere a produselor care mi-au castigat increderea neconditionata in ultima vreme, si subiectul zilei este Blushul High-Tech de la Deborah. Cred ca as putea sa afirm ca este unul dintre cele mai ”dulci” blush-uri pe care le-am testat pana acum, deoarece culorile in care este disponibil fac din pometii mei niste piersicute dragalase 😀 Deci, sa va arat cateva nuante si apoi continui descrierea 🙂

DSC09853Piesa mea de rezistenta in conturarea pometilor in ultima vreme a devenit blush-ul din poza de sus, care se aseaza pe fata atat de frumos, incat pot profita de el la maxim ca si contour pentru pometi. L-am gasit aici : http://www.depozituldecosmetice.ro/machiaj/deborah/deborah-fard-obraz-hi-tech-nr-59.html

si in alte nuante, astfel:

DSC09855 DSC09857 DSC09858 DSC09859 DSC09861Si de la prima poza in ordine sunt exemplificate nuantele nr. 58, in cea de-a doa poza nr 24, in a treia poza nr12, in cea de-a patra nr 46 si in ultima poza nr.52.

Ca sa fiu mai explicita, uimirea mea la testarea acestor produse a aparut datorita fatului ca ma asteptam sa arate ca un blush normal, insa felul in care se aplica pe pometi, si nu as fi putut sa iau in calcul usurinta cu care il pot aplica fara sa acord o atenie deosebita din pricina faptului ca lasa lumina si culoare exact acolo unde trebuie. Cred ca fiecare dintre noi, fetele, ne-am confruntat la un moment dat cu situatia in care cumparam un blush prafos, cu aspect de creta colorata care trebuie sa fie aplicat mare grija pentru ca nu capata aspectul uniform si mult dorit de noi..nu de putine ori, la inceputul carierea mele de adolescenta cu poseta plina de produse de make-up din comert, made in China, mi s-a intamplat sa pun ochii pe un blush care ma facea fara sa vreau sa arat de parca mi-as fi dat cu buline colorate in obraji. Capatam un aspect colorat in stil ”fake” care nu se potrivea deloc cu asteptarile mele de la un asemenea produs. Si ma gandeam, cum, intr-o zi, ar fi sa gasesc niste produse atat de bune incat sa-mi inlature grijile pe care mi le cream cand incepeam sa ma machiez, caci totusi eram constienta ca machiajul trebuie sa-mi puna in valoare ce am frumos, si nicidecum sa imi scoata in evidenta imperfectiunile.

Si am gasit in ultima vreme farduri de obraz care mi-au satisfacut cerintele, insa in ultima faza l-am gasit si pe cel care care mi-a ridicat stafeta. O sa va exemplific cele spuse si printr-o poza cu una dintre clientele mele in machiajul careia l-am utilizat 🙂

DSC09790Putina culoare, putin contur, si efectul de subtiere al fetei scontat.

Cam atat despre blush-ul high-tech, parerea mea despre el o stiti acum, poate va va fi de folos, daca vreti sa-l achitionati il gasiti pe :

http://www.depozituldecosmetice.ro/deborah-fard-obraz-hi-tech-nr-52-terracotta.html

Va trimit pupici, pe articolul viitor :*

 

 

 

3 comentarii (+add yours?)

  1. Lore
    Mai 27, 2013 @ 21:01:47

    foarte frumos arata!! multumim pentru review:)

    Răspunde

  2. Parfumuri Originale
    Ian 20, 2014 @ 18:43:27

    superb, i like it !

    Răspunde

Lasă un răspuns

