Review Miss Cop 48 Maquillage Eye Palette

Hello fetele cochetele !!!! First of all as vrea sa va pun putin in tema despre ceea ce reprezinta de fapt Miss Cop, asadar….Linia de produse Miss Cop a fost dezvoltata de catre un make-up artist a carui preocupare a fost femeia si tot ceea ce ii poate aduce satisfactia in materie de produse de make-up; in elaborarea produselor s-a tinut cont de exigenta calitatii, prin anumite texturi adecvate, si deasemenea s-a urmarit crearea unor colectii potrivite pentru fiecare sezon. Brandul se face astfel usor cunoscut in Franta in special, pentru ca mai apoi produsele sa apara si pe piata din Romania si in alte tari. Poate va veti intreba de ce nu ati vazut pana acum astfel de kit-uri de machaiaj..raspunsul e simplu..nici eu nu am stiut de existenta lor pana in momentul in care le-am vazut pe http://www.depozituldecosmetice.ro. Recunosc ca in prima faza m-a atras ambalajul, si mi-a creat senzatia ca un produs slab calitativ nu poate fi ambalat cu atata delicatete si promovat atat de bine prin aspectul sau exterior.

DSC09839 DSC09838Buun…atunci am studiat cu atentie ce continte si m-am uitat, de ce sa nu recunosc, la pretul acesteia. In prima faza am crezut ca fiind dat faptul ca pretul era mic, ar fi vorba despre o paleta oarecare pe care o pot achizitiona din orice magazin din tara..insa nu e asa. De ce? pentru ca produsul nu este cunoscut inca la noi, si firesc este ca produsele noi, care nu au ajuns la indemana tuturor doamnelor sa fie accesibile pentru ca mai apoi sa fie cumparate cu pretul lor normal. Deci, paleta contine 40 de pastilute de farduri usor perlate, cu niste sclipiri fantastice 😀

DSC09843 DSC098428 farduri de pleoape cu irizatii aurii….DSC098466 luciuri de buze fructate, 2 farduri de obraz, 3 aplicatoare, un buretel moale si un iluminator care m-a cucerit definitiv.

Concluzia mea e simpla…cred ca paletuta perfecta pentru fiecare doamna si domnisoara care vrea sa arate bine permanent, nu ocupa foarte mult spatiu nici in geanta, contine culori purtabile atat ziua cat si seara si contine niste pigmenti care cred ca ar putea sa satsifaca si cerintele clientelor mai exigente. Ca si remarca in ceea ce priveste aplicarea acestor farduri, asa cum am spus mereu sunt de parere ca indiferent de calitatea pigmentului din fardul despre care vorbim, e absolut necesara aplicarea unor baze de machiaj cum ar fi primerele, iar pentru intensificarea culorilor Nyx Jumbo Milk. Explicatia ar fi ca, oricat de calitativ ar fi un fard, fara un primer de machiaj si o pensula adecvata nu putem vorbi despre aceleasi efecte. Asa ca, daca doriti un machiaj placut si de durata inaintea aplicarii fardului intindeti bine pe intreaga pleoapa un primer, dupa care si aplicarea si blenduirea culorilor devine mai simpla si de efect. DSC09788Ca sa va puteti face o idee de ansamblu asupra culorilor aplicate pe pleoapa, machiajul inserat mai sus va aduce in prim-plan textura culorii, intensitatea si va confirma ca ceea ce spun este adevarat. Culoarea de baza, rozul-pudra din aceasta paleta este una dintre preferatele mele doarece poate fi utilizata in cele mai variate combinatii, atat pentru machiajul de zi, cel de seara si de ce nu machiajul de mireasa, desi majoritatea dintre voi apeleaza la un profesionist cand vine vorba de aceasta zi speciala. Eu una o folosesc zilnic indiferent daca merg la facultate, la cumparaturi, sau ies cu fetele in oras la o cafea.

O recomand cu caldura , deoarece raportul calitate-pret este exceptional, si cand vine vorba de frumusete, nici o femeie nu sta pe ganduri sa-si aduca in propriul dormitor o bucatica de placere cosmetica 🙂 nu stiu daca se mai gaseste si pe alte site-uri, dar daca am gasit tot ce mi-a trebuit pe  http://www.depozituldecosmetice.ro nici nu ma mai obosesc sa caut, pentru ca acolo gasesc tot ce-mi trebuie, de la baza nyx, la rujuri, farduri pe care nu am avut pana acum sansa sa le testez, farduri de obraz si toate cele…ca sa nu mai vorbesc despre cat am fost de incantata de profesionalismnul de care dau dovada in promptitudinea cu care sunt serviti clientii, livrarea rapida, ambalarea produselor si atentia pe care o acorda oricarui detaliu. M-am simtit o rasfatata la fiecare comanda, asa ca mentin legaturile si apelez la ei ori de cate ori am nevoie rapid de produsele pe care le folosesc in realizarea machiajelor.

Sper ca v-am fost de folos, si astept intrebarile, parerile, nemultumirile voastre;

O sa va las de acum si linkurile cu pagina de unde mi-am achizitionat produsul despre care va vorbesc, asadar,just copy& paste :

http://www.depozituldecosmetice.ro/machiaj/miss-cop/miss-cop-set-machiaj-48-nuante-6xluciu-buze-pudra-compacta-2xfard-obraz-2xaplicator-fard.html

Va pupi pupi :*

 

Lasă un răspuns

