Cu si despre demachiantul facial Clarins

DSC_4248Am revenit in peisajul articolelor dupa o indelungata absenta. Am deja cateva luni bune de cand nu v-am mai scris nimic, de cand nu v-am impartasit nimic, de cand nu am postat nimic si nu mi-am facut deloc simtita prezenta. A fost o perioada epuizanta, o perioada in care s-au intamplat multe lucruri, in care mi-am schimbat statutul social, iar acum, ladies, am intrat in randul vostru, deci este primul meu articol scris in calitate de doamna. A trecut vara cu tumultul sau, au trecut si week-endurile pline din sezonul de nunti, si saptamanile epuizante de planuri, cumparaturi si liste interminabile, asa ca in perioada rece ma alatur voua pentru a va impartasi cateva dintre impresiile mele.

Printre altele, am participat la un concurs de Halloween anul acesta, pe pagina http://www.depozituldecosmetice.ro, si am castigat un premiu care a constat intr-un demachiant bizafic de la Clarins si un rimel Clarins. Despre rimel va voi povesti probabil cu alta ocazie, caci il voi testa mai bine pe alte persoane. Eu sunt genul de femeie nu foarte inzestrata de Mama Natura cand vine vorba de gene, asadar, orice rimel as folosi nu voi obtine efectul de gene false mult dorit. Am gene rare, drepte, scurte,destul de deschise la culoare si in ceea ce ma priveste, doar implanturile ar face minuni :))

Revenind la subiectul nostru de astazi, va prezint demachiantul despre care vreau sa va vorbesc. Se gaseste in varianta de 200 ml, si actioneaza atat ca un demachiant, cat si ca un tonic. Interesant mi s-a parut ca il pot utiliza agitat bine de tot, astfel incat sa se amestece toate substantele din recipient, dar daca simt nevoia sa hidratez mai mult pielea folosesc mai mult substanta de suprafata, cea uleioasa care curata dar hidrateaza in acelasi timp. Mirosul m-a cucerit pentru totdeauna. Tin sa precizez ca sunt o impatimita a portocalelor, deci o alta bila alba pentru el :)) Ce m-a frapat insa a fost senzatia de dupa. Am folosit dischete demachiante, mi-am curatat bine toata fata, si am asteptat. Dupa 1-2 minute pielea era cu totul si cu totul diferita. Nu e o schimbare care sa se vada, caci tenul meu este presarat cu pistrui, pete, si ceea ce simteam nu era vizibil, insa la atingere, se simtea atat de catifelat ca niciodata. Nu cred ca o sa mai gasesc vreodata ceva atat de bun. Am constatat cu stupoare ca informatiile oficiale in ceea ce priveste acest produs se adeveresc in cazul meu. Folosisem in prealalbil un gel de curatare, fata era curata, perfect curatata…insa cand m-am demachiat, am constatat ca actioneaza intr-adevar in profunzime caci pe discheta se vedeau urme de ceea ce vroia a fi ” machiaj in pori”. Deci, „curata, indeparteaza machiajul si impuritatile” am bifat-o ca fiind adevarata din descrierea lui oficiala. Lasa pielii un aspect luminos, curat, de puritate, si o fermitate de nedescris. 

Nu intentionez sa va descriu prea mult produsul pentru ca se poate vedea ambalajul din fotografiile atasate, si deasemenea aspectul continutului. Despre senzatia de dupa v-am vorbit, deci, concluzionand, sunt extrem de multumita de el. Daca l-as mai cumpara?

Cu siguranta da, ori de cate ori ar fi nevoie.

Daca l-as inlocui?

Daca as avea sansa sa testez si alte produse, nu m-as da inapoi de la a face asta, insa de regula sunt un om foarte constant in ceea ce fac, in ceea ce simt, in ceea ce imi doresc si in ceea ce imi place. Nu l-as inlocui cu nimic din ce am testat pana acum, merita toti banii, iar raportul calitate-cantitate-durabilitate-pret este genial. 

Sper ca acest mic articol sa va lamureasca putin indoielile pe care le aveati in privinta alegerii unui demachiant. Nu stiu cum actioneaza asupra unui ten gras, desi textura sa nu mi se pare atat de uleioasa incat sa favorizeze excesul de sebum, ba dimpotriva, cred ca este un adjuvant, avand in vedere ca are proprietatea de a curata in profunzime tenul. 

DSC_4252

Il puteti achizitiona de la http://www.depozituldecosmetice.ro

http://www.depozituldecosmetice.ro/clarins-lotiune-demachianta-one-step-facial-cleanser-200-ml.html

Pana la urmatorul articol, va urez o duminica cat mai placuta si astept parerile voastre. Aici, sau pe pagina de make-up 

Ruxandra Make-up Artist

https://www.facebook.com/pages/Ruxandra-Make-up-Artist/357301680950749?ref=bookmarks

DSC_4237

1 comentariu (+add yours?)

  1. Alexandra Rusu
    Noi 23, 2014 @ 19:13:52

    De incercat pe viitor acest produs. Multumim, sper sa impartasesti cu noi mai des opiniile tale cu privire la produsele pe care le folosesti.
    Eu am folosit in ultimul timp produsele avene si bioderma specifice tenului meu si sunt foarte multumita insa mi-ar placea sa incerc si altceva dupa un timp. Pupici

    Răspunde

Lasă un răspuns

