My handmade theme wedding

Nunta Silviu si Ruxandra (655)

Totul a inceput in luna august a anului precedent cand am fost ceruta de sotie. Pentru mine, unul dintre cele mai frumoase momente din viata mea, pentru altii, privitori de pe margine, o situatie fireasca. Cred ca nu am spus vreodata exact cum s-a intamplat, si ca sa intregesc subiectul voi fi extrem de succinta.Zi de marti, plimbare obisnuita credeam eu pe Transfagarasan. Ajungem la Balea Lac, ne urcam pe cea mai inalta movila de pamant si ne bucuram de privelistea minunata. Sau cel putin asta credeam eu ca facem pana cand am intors capul si am vazut in fata mea un inel care stralucea in soare atat de frumos…si am amutit, Reactia a fost una de nedescris. Povestile copilariei mele cu Fat Frumos pe cal alb apusesera de multa vreme, si imi imaginam ca in zilele noastre dispare interesul masculin pentru a surprinde partenera intr-un mod atat de inedit si placut. In fine, printre lacrimi si sughituri :)) am spus DA intr-un final. Am ajuns acasa plansa toata si fericita.

In iarna anului trecut deja ma gandeam la ziua nuntii. Unde, cum, si in ce fel sa fie astfel incat sa imbin traditionalul cu ineditul. Locatia era un cort alb, in aer liber. Imi doream ceva tematic. Si iata ca apare prietena mea buna Rodica cu o idee. Cartea de oaspeti a nuntii…in care fiecare sa lase o urare pentru noi, o impresie despre eveniment, o marturie scrisa a prezentei lui la evenimentul nostru. Buna idee, zis si facut. Am tot cautat diferite modele, si m-am oprit la o carte cu tema marina. Atunci am decis tema evenimentului. Nunta Silviu si Ruxandra (922)

Desi culorile setului nu se potriveau cu restul decorului pe care il alesesem, am decis sa le asez pe o masa separata de celelalte, si sa le asortez cu 2 boluri de bomboane, pe principiul „vii, scrii, te indulcesti, pleci inapoi la masa”.

Florile care trebuiau sa predomine pe mesele oaspetilor au fost inlocuite de boluri transparente in care stateau cate 2 scalari ( pentru necunoscatori scalarii sunt niste pesti extraordinar de frumosi, albi, cu irizatii sampanie si cu 2 coame falnice)

La prezidiu, in locul aranjamentului floral obisnuit am asezat la propunerea prieteni mele cate 2 carti de Jules Verne ” 20.000 de leghe sub mari” legate cu panglici violet, pe care stateau niste stropitori micute pictate cu flori in ele, iar intre cele 4 carti si 2 stropitori am asezat un bol rotund cu 3 pesti mari (carasi) portocalii care s-au jucat toata noaptea sub privirile noastre. Plus, niste galetute elegante, pictate, cu nisip si scoici in deasupra si candelabre cu lumanari in nuanta lavandei, asezonate cu pietre fatetate.

Iarna trecuta lucram la bratarile domnisoarelor de onoare deja, pentru ca imi imaginam ce ma asteapta din primavara si vroiam sa fac cat mai multe lucruri cu timp inainte. Asadar, in luna ianuarie a acestui an, deja erau gata. 5 fete, 5 bratari, 5 baieti si 5 papioane.

1526758_617817264966555_2066609827_n

Cum? Am cumparat sarma argintata, pe care am modelat-o cu un „spit” pentru bijuterii. Am imbracat apoi cadrul in organza violet, i-am lasat capete lungi care sa poata fi innodate, am aplicat o funda mare in nuanta lavandei si cateva floricele in jumatate. Si gata bratarile 🙂

Apoi, in lunile ce-au urmat, am gandit marturiile cat am putut de mult, pana am ajuns la concluzia ca singura varianta potrivita pentru tema marina ar fi o scoica. Rudele din Grecia ne-au trimis un pachet cu scoici coraille, si impreuna cu pietrele violet, lavanda, transparente fatetate, am reusit sa alcatuim marturiile pentru nunta. Eu, cu inca 2 prietene, am muncit cateva ore la ceea ce urma sa devina amintirea invitatilor nostri.

DSC_2019

Ambalata intr-o cutiuta mica, alba, cei dragi le primeau impreuna cu „povestea noastra”

Nunta Silviu si Ruxandra (885)

Au urmat decoratiunile care sa intregeasca decorul marin, si anume :

Nunta Silviu si Ruxandra (919)

Sticlele colorate erau hand-made. Am cumparat din Auchan toi romanesc pentru tuica. :)) si nisip coraille si lavanda. Am pus cate un strat de nisip, pe care l-am amestecat ulterior la margini cu un pai, cateva scoici micute deasupra, panglica din saten violet, si gata decoratiunea. Celalalte erau in tema nuntii, insa nu erau facute de mine, le-am primit cadou.

DSC_2138

Cosurile pentru flori le-am facut tot acasa pentru ca nu am gasit in comert nimic care sa-mi placa si care sa se potriveasca cu conceptul. Cele mai achizitionate cosulete sunt cele cu floricele, cu fundite aurii, cu broderii, etc. Mie imi trebuia unul cu scoici, si le-am facut acasa ca sa ma asigur ca ma incadrez in ceea ce mi-am propus. Silicon transparent, scoici, saten violet, alb, carton, si gata cosuletul pentru flori!

DSC_2134

Flori??? Subiect dificil pentru mine. Nu aveam in plan sa cumpar flori naturale, pentru ca se ofilesc foarte repede in special in luna august. Flori artificiale? nu am gasit nimic care sa arate ok, asa ca le-am conceput. Flori de pe camp, uscate acasa, vopsite cu spary de par, legate buchtele si stranse cu o fasie de organza, si…gata floarea de pus in piept. La final aratau bine. Au fost confundate cu lavanda, probabil datorita mirosului pregnant de la sprayul de par 😀

Nunta Silviu si Ruxandra (686)

Continuam cu seria hand-made si ne oprim la perna de verighete pe care evident, am facut-o tot acasa. Impropriu spus, pentru ca a fost realizata in miercurea nuntii si cum eu aveam unghiile proaspat facute, am dat doar directive, unde sa fie asezata fiecare scoica, am presat doar ca sa se lipeasca dar am primit ajutor pentru ca riscam sa ma lipesc. O fasie de tafta alba, vatelina ca sa o umplem, atat alba, adeziv puternic, scoici, si putina imaginatie. Gata pernita!

Nunta Silviu si Ruxandra (1160)

Nu cred ca vreti sa stiti cate poze cu torturi am descarcat de pe net. Am un album intreg in laptop si astazi. Prea alb, prea incarcat, prea denivelat, prea multe alge…nimic care sa-mi fi placut cu adevarat. Intr-un final, cei de la „Un Baiat si o Fata” si-au facut treaba mult mai bine decat ma asteptam, in baza unor descrieri de-ale mele notate pe un caiet. Am vrut sa arate cumva in ton cu tema. cumva in culorile nuntii, cumva diferit. Si le-a iesit …foarte bine!

Nunta Silviu si Ruxandra (428)

Mi-am ales o poseta din metal care sa inlocuiasca clasicul saculet de mireasa pentru ca simteam ca nu ma reprezinta. Fetele de la Floraria Stefany mi-au facut o surpriza fantastica si mi-au pus in buchetul de mireasa si pe lumanari stele de mare, ca sa fie povestea poveste. Am trecut prin toate starile posibile,am pierdut nopti de-a randul gandindu-ma cum sa asez mese, marturii, flori, buchet, machiaj, coafura…m-am implicat intens in absolut tot si ma simteam epuizata, dar atat de fericita…

Nunta Silviu si Ruxandra (569)

Am urmat toate obiceiurile locului, am tras de rochie, am facut fotografii, am gandit 365 de zile acea zi.

Nunta Silviu si Ruxandra (661)

Seara a inceput cu dansul mirilor, o melodie greceasca a carei coregrafie a fost realizata de talentata noastra Mirabela. Am trait cu o asa intensitate momentul, ca n-as fi vrut sa se termine vreodata. Am fost ajutati de dansatoare talentate, care si-au pus tot talentul in acele 4 minute de miscare…

Nunta Silviu si Ruxandra (966) Nunta Silviu si Ruxandra (963)

Ziua nuntii este momentul special al fiecarei femei. N-o lasati sa treaca fara s-o traiti cu intensitate, fara s-o planuiti indeajuns, fara sa o planificati si sa va razganditi de un milion de ori. Cel putin in sufletul vostru va merita efortul. Veti avea satisfactia ca ati incercat, indiferent de impactul pe care l-a avut sau nu asupra celor care v-au fost alaturi. Poate multi nu vor intelege, dar per ansamblu, vor observa ca e ceva diferit in jurul lor. Am avut alaturi oameni dragi care ne-au oferit tot sprijinul lor, oameni care si-au anulat timpul personal,odihna, lenea, si au muncit cot la cot cu noi pentru acest vis. Am avut alaturi oameni dragi care ne-au fost alaturi in acea zi, oameni carora simt sa le multumesc de fiecare data cand imi amintesc de ziua nuntii.

Nu in ultimul rand as dori sa precizez sursa fotografiilor, pentru ca a contat extrem de mult imortalizarea acestor clipe minunate.

Foto : https://www.facebook.com/pages/Foto-Studio-Lucas/192341070905407

Multumim Lucian Bursuc!

5 comentarii (+add yours?)

  1. Andreea Ema
    Ian 27, 2015 @ 02:55:30

    Superb draga mea, superb…chiar m ai inspirat cu aranjamentele pentru masa si ma gandesc sa fac si eu ceva asemanator. Imi poti lasa si mie un numar de telefon undeva? As vrea sa te intreb ceva, daca se poate, sunt tot din Arges.

    te pup

    http://www.miu-miu.ro

    Răspunde

  2. Ioana Alexe
    Feb 02, 2015 @ 17:56:32

    Haaa, ce poveste minunatăăăă 😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

