This Week Goodies

Astazi va vorbesc despre produsele achizitionate saptamana aceasta si primele impresii. Voi incepe cu ceva nou, si anume produsele achizitionate de la Depozitul de Pensule:

https://www.facebook.com/depozituldepensule

DSC_5101

Acest beautyblender roz si dragalas mi-a inseninat ziua. Mi se pare ca are o textura foarte ok, nu am avut timp sa-l testez pentru ca nu am mai avut rabdare sa astept pana sa va povestesc. In postarile urmatoare probabil voi mentiona cum se prezinta dupa o buna bucata de vreme. Momentan pot spune ca nu vad diferente intre acesta si cele RT. Sunt foarte fericita ca o sa-mi fac linistita de-acum conturul fetei:) Materialul din care este conceput este unul rezistent, are o elasticitate care ma face sa cred cu tarie ca isi va face treaba foarte bine.

DSC_5102

Ce mi-am dorit intotdeauna la o pensula de blending am gasit aici. Vroiam ceva cu peri lungi, cu coada lunga, stufoasa, din care sa nu cada par si pe care sa o pot folosi la finisaje. Am gasit. Se prezinta foarte bine, am testat-o deja si sunt extrem de multumita. Revin cu mai multe impresii peste ceva timp dupa ce va suferi cateva spalari 😀

DSC_5103

In fotografia de mai jos va prezint „the most wanted” pe lista mea cu dorinte :

DSC_5104

Pana acum, imi depozitasem toate rujurile in niste cosulete dragute albe din nuiele achizitionate acum ceva timp in urma de la JYSK. Insa trebuie sa recunosc ca era „unprofessional” si imi era tare greu sa caut intr-un cosulet culoarea care sa ma inspire. Consider ca este foarte importanta organizarea produselor pe masa de machiaj astfel incat toate sa fie la indemana si toate sa fie cat mai vizibile astfel incat sa nu uiti ceva intr-un coltisor si sa-ti amintesti de produsul respectiv cand deja e prea tarziu.

DSC_5106

Cam asa arata acum unele dintre rujurile mele preferate, la loc de cinste. Le tin acum langa mine, ca sa pot alege din suport nuanta dorita. Ceea ce imi place cel mai mult la el este ca randurile pe care sunt asezate rujurile sunt asezate descrescator astfel incat toate sunt vizibile. Deasemenea ador transparenta lui si faptul ca incap in el diferite dimensiuni de rujuri. I’m delighted!!!

Deasemenea am mai achizitionat o pudra translucida, un corector, 2 pigmenti, insa despre ele vom vorbi cel mai probabil in alt capitol al „monologurilor mele „.

Have a nice week beauties !!!

:*

Lasă un răspuns

