Pure Skin Love: Pell Amar

Astazi va vorbesc despre niste produse de care m-am indragostit recent. Si credeti-ma dragostea asta dureaza, caci daca ceva ma prinde bine,nu renunt niciodata la produsul respectiv indiferent ce as testa ulterior. 

DSC_5426

Asadar, o sa va prezint toate detaliile despre cei care mi-au facut zilele mai frumoase in ultima saptamana, pentru ca voi sa puteti sa alegeti corect produsele care credeti ca vi se potrivesc cel mai bine. Aceasta gama, Aminopower strange in sticlute tot ce e bun si frumos de la Mama Natura.

Pell Amar este o echipa minunata, formata din oameni dornici de a oferi frumusete cu curatenie, care inoveaza piata dermatocosmeticelor romanesti. Podusele lor au ca fundament o filozofie initiata si dezvoltata de prof.Dr.Stefan Ionescu Calinesti in anii 1970. Produsele sunt concepute si create in tara noastra, din multitudinea de bogatii si resurse nesecate ale naturii. Ce poate fi mai frumos decat o piele ingrijita cu produse care ofera nutritie pielii, aspect placut, catifelare, si toate aceste beneficii fara parabeni?

De ce consider ca ar trebui sa aiba prioritate aceste produse?

Parabenii sunt substante conservate sintetice regasite intr-o mare varietate de produse cosmetice, esteri ai acidului parahidroxibenzoic. Deci, chimicale pe care desi pielea le tolereaza o perioada , insa cauzeaza in timp. Un studiu efectuat in anul 2004 releva faptul ca parabenii stimuleaza productia de estrogen, cel care face ca celulele sa se divida, astfel, s-a gasit o legatura intre parabeni si cancerul la san. Cu cat celulele se divid mai mult, cu atat mai mare este riscul ca ele sa devina anormale si implicit canceroase. In concluzie, cand vine vorba de ingrijirea pielii, prefer sa am certitudinea ca produsele pe care le utilizez sunt lipsite de astfel de substante. Produse de ingrijire a pielii folosesc zilnic. Pentru ca desi nu port machiaj zilnic, tenul are nevoie de atentie speciala. Demachiantul, tonicul, crema hidratanta sau mastile le folosim indiferent daca purtam sau nu machiaj. 

DSC_5414

Cam asa arata demachiantul meu la o saptamana dupa prima utilizare. Cred ca deja va puteti da seama cat de mult imi place din moment ce un sfert din el nu mai exista la un timp atat de scurt. 

Descrierea oficiala :

Formula blanda, mineralizanta, care curata tenul in profunzime si mentine echilibrul hidric al epidermei. Emolientii principali ai acestui produs ajuta la refacerea hidratarii pielii si retinerea lipidelor naturale. PH-ul si compozitia sunt echilibrate astfel incat produsul sa poata fi utilizat fara riscuri si in zona sensibila din jurul ochilor. 

Ingrediente:

AQUA, CAPRYLIC / CAPRIC TRIGLYCERIDE, CETEARYL ISONONANOATE, GLYCERYL STEARATE, PEG 100-STEARATE, GLYCEROL, MINERAL SALTS AND AMINO ACIDS FROM PELLOID MUD EXTRACT (PELL AMAR), CETEARYL ALCOHOL, CARBOMER, EDTA, ETHYLHEXYLGLYCERINE / PHENOXYETHANOL.

Parerea mea:

First of all, ador sticlutele in care sunt depozitate aceste „comori”. Laptele demachiant se afla intr-o sticluta de 100 ml, mata cu un aspect foarte elegant, prevazuta cu o pompita care ne permite dozarea corespunzatoare a cantitatii de produs pe care dorim sa o folosim. Imi par a fi gandite exceptional. ca si design, ca si modalitate de ambalare a produsului care vine in perfecta concordanta cu pastrarea continutuli in conditii optime. Despre laptele demachiant in sine va pot spune ca este fantastic. O formlua lejera care curata delicat pielea. L-am pus insa la cele mai grele incercari cand a venit vorba sa curat cu el un camouflage de pe fata. Nu credeam ca un produs delicat poate sa curete in profuzime. Si totusi a facut-o. 

Din prima zi in care l-am testat, l-am folosit cel putin o data pe zi, in special seara. Dupa rutina mea de spalare a fetei cu un gel de curatare, am folosit laptele demachiant. Supriza!!! Chiar si dupa curatarea tenului cu gelul special. pe dischetele cu demachiant mai erau urme vizibile. Asta inseamna ca este eficient, si curata intr-adevar in profuzime. Are o formula foarte lejera, nu lichida, ci mai degraba consistenta unei creme usoare. Dupa utilizarea lui, pielea ramane elastica, hidratata, placuta la atingere si foarte usor parfumata. Mirosul acestor produse nu este unul intens, ci foarte lejer, aproape insesizabil. Insa actiunea lor asupra pielii e geniala.

DSC_5419

Lotiunea tonica este urmatorul produs pe care dupa cum se vede deja, il folosesc dupa laptele demachiant. O cantitate destul de mare am folosit de cand il am si asta pentru ca ma rasfat zilnic cu el. 

Descrierea lui oficiala este:

Acest produs a fost special creat pentru curăţarea impurităţilor de la suprafaţa pielii dându-i acel aspect neted, catifelat şi revigorat. Ţinta acestui produs este combaterea agresiunilor la care este expusă pielea datorită diferiţilor factori de mediu, oferind acesteia prospeţime şi tonus.

Ingrediente:

AQUA, TRITICUM VULGARE GERM EXTRACT, SACCHAROMYCES CEREVISIAE EXTRACT, SODYUM HYALURONATE, GLYCEROL, SORBITOL, ALOE VERA EXTRACT, MINERAL SALTS AND AMINO ACIDS FROM PELLOID MUD EXTRACT (PELL AMAR), EDTA, ETHYLHEXYLGLYCERINE / PHENOXYETHANOL.

Parerea mea: 

Nici nu vreau sa ma gandesc cat o sa-l iubesc vara daca iarna il ador. Dupa demachiant, las pielea sa asimileze schimbarile cateva minute si apoi aplic tonicul. Pe dischete demachiante, pentru ca si acesta se afla tot intr-o minunata sticluta mata dupa cum puteti observa, tot prevazuta cu pompita pentru o dozare optima a produsului, pompez de cateva ori tonicul si il aplic pe fata prin miscari de tapotare mai mult. Nu cred ca va puteti imagina cata prospetime se simte. Senzatia e asemenatoare cu vaporii de apa rece pe fata in timpul verii. Racoritor, revigorant, sublim. Deci ma gandesc serios la varianta sa il achizitionez imediat cum se termina, ca sa ma pot bucura de senzatia de prospetime pe care mi-o ofera si in sezonul cald. 

DSC_5425

Si piesa de rezistenta, masca hidratanta. Cel putin o data pe saptamana ar trebui sa incercati sa-i dati ceva in plus tenului vostru, in functie de necesitati. 

Descrierea oficiala:

Tratament intensiv pentru purificarea şi calmarea tenului, recomandat pentru împrospătarea pielii, estomparea petelor pigmentare, refacerea ţesuturilor seboreice şi acneice. Diminuează imperfecţiunile pielii şi acţionează asupra tuturor fenomenelor implicate în apariţia şi proliferarea diferitelor forme de acnee.

Ingrediente:

AQUA, GLYCERYL STEARATE PEG-100 STEARATE, CAOLIN, CETEARYL ALCOHOL, ISOPROPYL MIRISTATE, GLYCEROL, CAPSICUM EXTRACT, GRAPEFRUIT EXTRACT, RUSCUS ACULEATUS EXTRACT, HORSETAIL EXTRACT, LICORICE EXTRACT, ASCORBYL METHYLSILANOL, METHYLSILANOL HYDROPROLINE ASPARTATE, DIMETYLSILANOL HYALURONATE, HYDROLISED ELASTIN, SALIX ALBA EXTRACT, MINERAL SALTS AND AMINO ACIDS FROM PELLOID MUD EXTRACT (PELL AMAR), EDTA, ETHYLHEXYLGLYCERINE / PHENOXYETHANOL.

Parerea mea: 

Am citit prospectul inainte sa o utilizez. Trebuie sa recunosc ca eram putin cam sceptica in privinta diminuarii petelor. Insa dupa demachiant, tonic, a urmat masca. Am lasat-o sa actioneze cam 15 minute, dupa care am indepartat-o cu o discheta demachianta. Am avut instantaneu senzatia ca nu mai am atat de multi pistrui. Am crezut ca este o iluzie optica, caci am petrecut ceva timp in fata oglinzii sa urmez toti acesti pasi pe care v-i i-am descris si mai sus. Insa nu cred ca a fost asa. Cred ca actioneaza cumva si in detrimentul petelor. Tenul meu este total imperfect. M-am nascut cu cearcane foarte proununtate in jurul ochilor, si niciodata nu reusesc sa le maschez decat cu produse cu acoperire foarte mare. Am cativa pistrui, un punct in care s-a spart un vas de sange, cateva iritatii, deci, fara machiaj, toate aceste imperfectiuni ies la iveala. In perioada rece tenul meu are nevoie deasemenea de hidratare, pentru ca mi se usuca pielea. Am simtit ca s-a hidratat pielea foarte bine dupa aplicarea mastii faciale, insa am avut totdata senzatia ca a mai depigmentat putin tenul. Ceea ce, din punctul meu de vedere este un mare plus. Hidrateaza, confera elasticitate, se comporta foarte bine pe piele.

Pentru toate aceste motive, va recomand PellAmar. Pentru ca produsele romanesti trebuie sa capete forta pe piata cosmeticelor si dermatocosmeticelor, pentru ca sunt sanatoase, pentru ca sunt eficiente. De-acum nimeni nu-mi mai poate spune ca produsul romanesc nu se compara cu altceva. Sunt perfect de-acord, nu se compara, dar in sensul pozitiv. Pentru ca naturaletea, sanatatea, prospetimea, elasticitatea, fermitatea, si frumusetea pielii acum o ofera si produsele fara compusi chimici, care pot fi utilizate pe termen lung fara grija. 

Cu siguranta o sa revin cu impresii si despre alte produse pe care le pot procura de la ei, pentru ca acestea trei m-au cucerit. Ii felicit pe aceasta cale pentru inovatia adusa pe piata produselor pentru ingrijirea pielii. 

Le puteti achizitiona de aici :

http://www.pellamar.com/clientarea/index.php#

Pe Facebook ii gasiti aici:

https://www.facebook.com/PellAmarDermatocosmetice

Va doresc un week-end de poveste, si nu uitati ca pielea este cel mai extins organ al corpului omenesc, „sa-i dam Cezarului ce e al Cezarului”.

Astept parerile, impresiile, testimonialele voastre aici! 

Pupici fete dragute :*

2 comentarii (+add yours?)

  1. Giorgiana AnytaGyo
    Feb 28, 2015 @ 20:09:50

    Sunt mandra de tine! Ti-am mai spus-o de „n” ori si o voi face in continuare! Ai pregatit un review de cinste acestor produse, stiam ca te vei indragosti de ele, asa cum am facut-o si eu de altfel! Imi place modalitatea in care le-ai pus la shooting :P, ai evidentiat clar cat de bune sunt, ai asternut in randuri tot ce ar trebui sa stim despre acestea. Te pup mandrulina mea!!! Ma bucur ca le-ai testat si tu si ca esti multumita de ele ❤

    Răspunde

Lasă un răspuns

