Martie: Tribut adus femeilor

Si iata ca a sosit primavara. De aceasta data as vrea sa urez intr-o alta maniera tuturor femeilor un calduros „La multi ani!”. 

In meseria mea am intalnit numeroase femei minunate. Am intalnit femei, mame, sotii, fiice devotate,care prin prezenta lor lumineaza existenta celor din jurul lor. O femeie frumoasa este cea completa, cea care da nastere fiilor, cea care isi trece mana prin parul ravasit dupa ce termina curatenia si gatitul, cea care zambeste indiferent de cat de grea i-a fost ziua respectiva, cea care se transforma intr-un real suport moral pentru oamenii de langa ea intotdeauna cu o vorba buna. O femeie este frumoasa datorita sufletului ei si nu prin prisma aparentelor. Astazi va vorbesc despre femei, in toata splendoarea lor, pentru ca ar merita acest lucru in fiecare zi din an. 

10649989_705837602831187_6365442961134352725_n

De ce femeie?

Pentru ca e singura fiinta care poate da nastere unor pui de oameni, care ii poate ingriji, alapta, creste, fara sa se planga ca intregul ei univers graviteaza in jurul lor. Femeia este cea capabila sa isi poarte cu demnitate fericirile si durerile, sa isi deseneze pe chip o bucurie inchipuita chiar si atunci cand nu o simte, care traieste si respira prin iubire, speranta si sensibilitate. Frumoasa prin cuvinte, prin aerul pe care il respira, prin sufletul ei invaluit de sclipiri, femeia are capacitatea sa demonstreze ca poate munta muntii din loc cu aceeasi eleganta cu care iti zambeste.

Pentru ca astazi va vorbesc despre femei, o sa va prezint si cateva dintre cele care mi-au demonstrat de-a lungul timpului ca o femeie nu inseamna doar delicatete si romantism, ci putere de schimbare, forta de a merge mai departe, iscusinta in a demonstra ca „femeie”poate inseamna talent in stare pura.

Un prim omagiu adus astazi femeilor importante din viata mea este destinat mamei mele. Cred ca ea merita sa ii fie recunoscute eforturile pe care le-a facut de-a lungul anilor sa ma formeze astfel incat sa-i seman atat de tare. Si o iubesc ca a facut asta. Ca de la ea am mostenit dragostea pentru culoare si feminitate, pasiunea pentru cantec si pictura, speranta ca oamenii pot fi buni si ca in orice zi noroasa exista speranta ca maine va fi soare. 10731136_720476168033997_8174232735455894686_n

Am fost o norocoasa sa o am, sa cresc in pantecul ei, sunt in continuare o norocoasa ca o vad zi de zi si ca traiesc prin ochii ei. Multumesc „MAMA”pentru viata care mi-ai dat-o!

Acum urmeaza o alta femeie importanta din viata mea. Probabil unul dintre oamenii care indiferent de situatie, anotimp, stare de spirit, imi va fi alaturi cu sufletul, caci si sangele ne uneste.

10917085_765228130225467_979662184910141451_n

Ce poate fi mai frumos decat o parte din sufletul tau intr-un alt chip? Un alt corp, o alta menire, insa acceasi legatura indestructibila care ne se rupe niciodata. O iubesc pentru ca exista pur si simplu, fara motiv, fara sa-i cer nimic in schimb. O iubesc pentru ca e genul de femeie puternica care dezarmeaza din cuvinte, prin inteligenta pe oricine. O iubesc pentru ca mi-a daruit cel mai frumos nepot. Pentru ca e sora, mama, sotie, si fiica desavarsita. Si cred ca macar o data pe an ar fi cazul sa-i spun asta :D. Sunt fericita sa stiu ca sunt sora ei, sunt mandra de lucrul asta si ma linisteste gandul ca ea va fi mereu acolo sa traiasca fiecare moment cu mine, sufleteste vorbind.

In alta poveste se afla prietenele mele. Cele care mi-au fost alaturi de ani buni, si care se integreaza perfect in zicala „Best friends still friends””

page

Cred ca merita sa le spun si astazi ca sunt fericita ca le am.Ca sunt importante si ca au dat, fiecare in felul sau, culoare zilelor mele. Ca momentele petrecute impreuna nu se uita, ca sfaturile lor au fost de folos, ca momentele in care m-au ajutat au fost nepretuite si ca au un loc special in inima mea. Au fost si furtuni intre zilele cu soare, insa de fiecare data una dintre noi a cedat, si totul a intrat pe fagasul normal. In fiecare colt al casei mele am lucruri care imi spun ca ele exista. In fiecare colt al sufletului meu exista cu fiecare dintre ele momente, nestemate sufletesti care raman acolo pe vecie. Zilele in care am zabovit ore in sir la discutii interminabile, in care ne-am facut surprize, in care ne-am fost alaturi si ne-am cantat „La multi ani” in zilele speciale, sunt acelea care ne marcheaza pentru totdeauna. Astazi va spun fetelor ca ma bucur sa va am. Ca imi doresc pentru voi o primavara minunata. Ca vreau sa va fie viata oaza de prospetime si frumusete.

In alta categorie se afla femeile pe care le-am cunoscut prin intermediul meseriei mele. Femei puternice, talentate, care m-au frapat prin aptitudinile lor. Si le voi prezenta pe cateva dintre ele aici.

1654246_702586716489609_867238760940887946_n

Alina Radu, femeia puternica, determinata cu chip angelic care isi transpune in articolele ei toata cunoasterea, maiestria in cuvinte si nota feminina pe care o poate lasa un om pasionat de meseria lui. Am reusit sa descopar in timp, in ea, un om, in adevaratul sens al cuvantului. Justa si hotarata, isi tradeaza chipul de inger cand vine vorba de dreptate. O apreciez pentru determinarea de care da dovada. Pentru acuratete, pentru dragostea cu care practica jurnalismul, pentru ca este omul care vede partea frumoasa din oameni si o transpune in cuvinte. 10306083_668388463242768_6040883497983345324_n

Nicoleta Costea, moderatorul tv care m-a uimit prin contraste. Aparent fragila, extrem de atragatoare, vivace si hotarata, Nicoleta a adunat intr-un trup ceea ce oamenii pot scrie intr-o carte.Eleganta cu care isi poarta obiectele vestimentare, degajarea cu care vorbeste, maiestria de care da dovada in orice situatie, sunt atribuite ale femeii de exceptie in conceptia mea. 

10419438_724201487661465_8673961947758262413_n

Mirabela Petrisor, femeia care iubeste dansul si care respira prin miscare. Mi-a aratat de fiecare data cat de mult isi poate iubi un om pasionat meseria. Cat de mult poate sacrifica, cat de mult poate crea. Faptul ca am cunoscut-o a schimbat perceptia mea despre cat de mult poate trai un om prin miscare. Datorita ei am avut cel mai frumos dans al mirilor, si pentru asta ii multumesc astazi. 

1661105_713250335423247_2698654296076102885_n

Zina Ghitulescu. Femeia plina de viata, izvor nesecat de zambet si voie-buna. Am avut sansa sa o cunosc, si nu mica mi-a fost surpinderea cand am constatat ca e modesta, frumoasa, si deschisa, Om frumos, chip frumos, glas de aur. Incanta auzul celor care o inconjoara prin trilurile ei, aduce fericire pe chipul si in sufletele celor care o vad si o simt prin cantec. 

1505002_755857567761823_771690189_n

Ana-Maria Iorgulescu, femeia care lupta zi de zi pentru pasiunea ei. Cantecul ei rasuna impozant in sufetele celor ce o asculta. Mi-a dat lectii de viata prin seriozitate, zambete acordate pe merit si logica in tot ceea ce face. La ea, nimic nu se intampla pur si simplu. Este probabil cel mai calm si organizat om pe care l-am intalnit si o sa reuseasca sa-si indeplineasca visele cu ambitia de care da dovada.

10659210_787867697961510_8958813458409163341_n

Rozalia Marinescu, femeia creatoare. Am cunoscut-o recent, insa intalnirea mea cu ea cred ca nu a fost intamplatoare. Am descoperit un alt om minunat, un alt om pasionat de frumos, un alt om care aduce bucurie pe chipurile celorlalti prin creatiile ei. Folosind o tehnica inedita, Rozalia coloreaza existenta noastra prin minunatele bijuterii pe care le face. 

Toate femeile pe care le-am cunoscut mi-au dat lectii de viata. Fiecare dintre ele merita respectul, consideratia, dragostea nemarginita a celor care le inconjoara si stima mea. Fiecare dintre cele care imi calca pragul isi pun amprenta asupra existentei mele si imi lasa amintiri. 

E minunat sa ai sansa extraordinara de a cunoaste OAMENI.Ii multumesc divinitatii ca mi-a lasat acest dar, de a putea trai prin ochii celor cu care interactionez, de a cunoaste povesti de viata, de a simti ca alaturi de tine sunt oameni care lasa un miros pregnant in parfumul trairilor noastre.

O primavara frumoasa va doresc voua, celor mentionate mai sus, cat si sutelor nementionate care merita de la acest anotimp al renasterii raze de soare, culoare in suflet, fericire si dragoste.

1003600_614829501931998_574017885_n

O luna minunata ca voi va doresc femei frumoase!

Lasă un răspuns

