Parfum de fericire: Gerovital Happiness

Hello again fete dragi!

In acest articol va vorbesc exclusiv despre FERICIRE. Fericirea de a ne iubi si respecta pielea, fericirea de a simti miros imbietor, fericirea de a ne simti rasfatate. Si pentru ca va vorbesc despre fericire va prezint Gerovital Happiness Gel spumant demachiant.

DSC_5435

Pentru ca fericirea mea inseamna lumanari parfumate si un ten curat, am ales ca fotografia de mai sus sa inglobeze intr-un mod armonios ce inteleg eu prin fericire. Si iata ritualul pe care l-am urmat. Dupa baie, mi-am curatat tenul cu gelul spumant. O sa radeti daca va spun ca imi venea sa mananc din el. Atat de bine miroase! Apoi mi-am aprins o lumanare in suportul cu esenta parfumata si am incercat sa asimilez informatia. Cum se comporta tenul? Cum miroase? Va las putin in suspans cu parerea mea si va ofer momentan informatii despre producator si descrierea oficiala 😀

In anul 1943 ia nastere „Farmec”. Se dezvolta de-a lungul anilor o companie cu traditie care vine in sprijinul femeilor. Recent s-a lansat gama „Happiness” care este destinata tuturor femeilor, pentru ca in functie de necesitatile lor, pot opta pentru gama Gerovital Happiness cu extract de afine pentru ten mixt sau gras, extract de caise pentru ten uscat, extract de zmeura pentru ten normal. Fie ca ne fac cu ochiul cremele, mastile, gelurile demachiante din aceste game, eu am convingerea ca merita sa le acordam atentia necesara pentru ca nu o sa ne dezamageasca. Eu am primit spre testare un gel demachiant spumant cu extract de afine. Desi nu ne potriveste intocmai cu tenul meu, pentru ca tenul meu este normal spre uscat in aceasta perioada, nu am de gand sa renunt la el pentru ca i-am gasit numeroase calitati.

Desi este destinat tenului mixt-gras, in cazul meu nu a uscat pielea foarte tare. Am fost atat de fericita cand am deschis capacelul si l-am mirosit, ca nu va puteti imagina. Are particule abrazive, ceea ce inseamna ca are capacitatea de a curata in profunzime tenul, lasa pielea foarte curata si proaspata. In cazul meu, nu extrem de hidratata, caci fiind destinat unei alte categorii de necesitati, mi-a uscat putin tenul. Ceea ce pentru multe voi constituie chiar un avantaj. De ce?

De cate ori voi, fetele cu ten mixt-gras v-ati luptat cu produse de ingirijire, cu masti matifiante, cu baze de machiaj matifiante si alte produse care sa va echilibreze excesul de sebum? Ei bine, dezavantajul meu de aceasta data este avantajul vostru. Puteti avea certitudinea ca o sa-si faca foarte bine treaba in cazul vostru. Iar in cazul meu, nu ma plang deloc, si nu renunt nicicum la el. Aplic o crema hidratanta usoara ulterior si gata tenul frumos, curat, si proaspat. 

DSC_5439

Ca sa va povestesc mai detaliat despre acest produs, ar trebui sa va spun ca se gaseste intr-un ambalaj din plastic, mat, de 200 ml continut, prevazut cu un capacel care se ridica usor prin apasare ca sa se poata doza produsul. Continutul sau este transparent, cu particule abrazive de culoare rosiatica. Prin agentii sai de spalare blanzi, curata impuritatile, improspateaza tenul, iar granulele exfoliante asigura o curatare in profunzime a pielii indepartand eficient stratul de celule moarte. Dupa cum cred ca stiti deja, extractul de afine este de mare ajutor in lupta cu excesul de sebum. 

As vrea sa incerc gama cu caise si cea cu zmeura, pentru ca tenul meu ar fi foarte rasfatat cu ele. Sincera sa fiu, nu ma asteptam la asemena impact asupra mea. Sunt fascinata. Si cand spun „fascinata” vorbesc serios. Din cand in cand ma mai opresc sa il miros in timpul zilei pentru ca ma detensioneaza aroma lui. Si ar mai trebui sa mentionez faptul ca nu contine parabeni, asadar e sanatos pentru piele si organism, iar parfumul sau imbatator este de fapt hipoalergenic. Iar preturile din punctul meu de vedere sunt extrem de mici comparativ cu beneficiile produselor. 

O sa va las mai jos linkuri care sa va duca direct la surse:

http://www.farmec.ro/produse/produse-noi/gel-spumant-demachiant-494.html- de aici puteti achizitiona gelul spumant demachiant plus multe alte produse din alte game

Pagina de facebook:

https://www.facebook.com/farmec.company

Acestea fiind spuse, va invit sa testati fericirea parfumata. Sper ca si voi sa simtiti acceasi bucurie daca veti testa produsele lor 🙂

4 comentarii (+add yours?)

  1. Irina Rosianu
    Mar 04, 2015 @ 22:02:08

    Eu mi-am achizitionat varianta cu caise si sunt extrem de multumita si fericita 😀 Sunt produse excelente!
    Voi face si eu un review zilele acestea 🙂 Te pup, draga Ruxandra!

    http://madebyirinar.blogspot.ro

    Răspunde

  2. Andra
    Iun 14, 2015 @ 11:25:23

    Ruxandra, gelul demachiant de mai sus curata bine si rapid machiajul? mai precis, caut un gel care sa inlature machiajul si sa curete pielea usor, cu 1-2aplicari, dupa care sa aplic un tonic sau direc crema de faţă si gata! 🙂 …fara alte produse, gen apa micelara, demachiant separat pentru ochi etc. Ce spui, gelul acesta este bun in scopul urmarit de mine? 🙂 Multumesc!

    Răspunde

    • ruxandramakeup
      Sep 10, 2015 @ 18:26:20

      Daca vrei ceva care sa curete rapid, iti recomand Clarins 3in1 One step Facial Cleanser. E potrivit pentru ceea ce vrei tu 🙂 si scuze pentru intarziere, nu am fost foarte activa in ultima vreme

      Răspunde

Lasă un răspuns

