Prospetime de martie : Sophyto

Salutare fetelor:)

Dupa cum v-ati obisnuit deja, am inceput de ceva timp sa va povestesc absolut tot ce pot, ce gandesc, ce testez. Astazi va vorbesc despre Sophyto. Poate ca multe dintre voi nu stiti cine sunt ei, asa ca o sa va fac o scurta prezentare 🙂

DSC_5431

Descrierea oficiala spune ca Sophyto este o linie profesionala de cosmetice organice pentru ingrijirea tenului inspirata de natura si stiinta. Toate produsele lor se bazeaza pe fitoterapie, care valorifica puterea de vindecare a plantelor si a altor ingrediente bioactive pentru a hrani in mod natural si a reda stralucirea tinereasca a tenului. Produsele lor sunt fabricate doar din ingrediente vegetale dintre care cel putin 90% sunt certificate organic.

Va vorbesc acum in special despre lotiunea tonica organica pentru echilibrare. Ea se regaseste intr-un recipient de plastic, prevazut cu o pompita care ajuta la dozarea produsului. Se poate pulveriza direct pe fata pentru o senzatie mai mare de prospetime, sau se poate pulveriza pe dischete demachiante si folosita astfel cu masura.

Detalii despre produs:

Gramaj: 120 ml

Continut organic: 96%, nu contine gluten, parfum si nu a fost niciodata testata pe animale. Restabileste bariera naturala de protectie a pielii si PH-ul, imbunatateste textura si hidratarea, tonificand si purificand tenul. Pentru mine cel putin, a functionat foarte bine. Am folosit-o de cateva ori pana acum, iar prima impresie a fost de ten proaspat. Si pana la urma ce asteptam noi fetele de la o lotiune tonica? Sa ne readuca zambetul pe buze nu? Sa simtim ca tenul este improspatat, intinerit, pregatit pentru factorii cu care intra in contact zi de zi. Dupa aplicare nu am simtit nevoia sa aplic o crema hidratanta, semn ca nu mi-a uscat tenul. Desi va mai povesteam in articolele precedente ca pielea mea are nevoie de o ingrijire mai speciala in sezonul rece, simt nevoia sa mai subliniez inca o data acest aspect, ca sa intelegeti de ce pun accentul pe hidratare. Tenul meu nu-mi cere niciodata nimic, atata timp cat nu vorbim despre temperaturi scazute sau vant puternic. Acesti factori sunt cei cu care ma lupt in sezonul rece ca sa restabilesc armonia pe chipul meu.Daca vine vorba de efecte ei, atunci ma declar multumita. 

DSC_5432

Trebuie sa recunosc ca odata cu lotiunea tonica am primit si un set de mostre de crema de zi „Essential Day Cream” si „Total Protection Serum” pe care le-am testat impreuna cu mama mea. Ea avea nevoie de ser, eu de crema de zi. Asa ca ne-am rezervat ceva momente „mother&daughter” si am decis sa le incercam impreuna. Ea sustine ca a simtit o imbunatatire a elasticitatii pielii dupa utilizarea serului. Eu am ramas cu o parere buna despre efectele cremei. Se absoarbe relativ usor in piele, are o consistenta usor gelatinoasa, deci nu seamana cu cremele lichide cu care ne-am obisnuit noi.Cu toate acestea, masand usor pe piele cu miscari circulare, s-a absorbit imediat si am simtit ca pielea s-a hidratat instantaneu.

DSC_5434

Daca ar fi sa vorbesc despre avantaje si dezavantaje am certitudinea ca imi veti da dreptate cand spun ca produsele organice au multiple avantaje. Desi ne-am obisnuit cu produsele cosmetice si de ingrijire parfumate, multe dintre voi au nevoie in esenta de eficacitate si nu neaparat de arome. Plusurile acestor produse ar fi numeroase. Nu sunt testate pe animale. au in componenta lor apa si extracte de plante, asta echivaland cu natura luata bucata cu bucata si pusa intr-un recipient. Un minus ar fi mirosul. Lotiunea tonica nu are aproape deloc miros, crema de zi insa are un miros de produs „natural” ceea ce oricum nu ma deranjeaza atata timp cat isi face treaba foarte bine. Si cred ca fiecare dintre voi, cele care simtiti nevoia acerba de ingrijire sanatoasa treceti cu vederea aceste aspecte mai putin importante cand vine vorba de sanatatea pielii voastre. Fara gluten, fara parabeni, fara parfumuri artificiale nu avem produse „delicioase” ce-i drept. Insa asa cum va mai povesteam acum ceva timp, castigam in alt front de lupta. Adica in lupta de a ne mentine sanatoase, pentru ca parabenii, conform unui studiu efectuat in anul 2004, se pare ca ar conduce in timp la dezvoltarea celulelor canceroase. 

De unde le puteti achizitiona?

http://sophyto.ro/produs/lotiune-tonica-organica-pentru-echilibrare-120ml/, aici gasiti lotiunea tonica, la pretul de 98 de lei cu TVA inclus,

http://sophyto.ro/produs/crema-organica-hidratanta-pentru-zi-50ml/, aici gasiti crema de zi la pretul de 148 de lei cu TVA inclus,

http://sophyto.ro/produs/ser-organic-pentru-protejarea-totala-tenului-30ml/, iar aici gasiti serul la pretul de 165 de lei cu TVA inclus.

Ii gasiti pe facebook aici :

https://www.facebook.com/SophytoRomania

Oricum, va anunt pe aceasta cale ca mostrele primite in colet sunt puse la dispozitia doamnelor si domnisoarelor care isi fac programari la machiaj, asa in coltul vostru de relaxare gasiti acum si un bol cu mostre de crema de zi si ser. Asa ca, in limita celor 40 de pliculete de care dispun, fiecare clienta care imi va trece pragul va primi cate 2 mostre ca sa le poata testa in confortul casei ei, pana la epuizarea lor.

Acestea fiind spuse, eu va doresc o dupa-amiza cat mai frumoasa si o primavara plina de prospetime 🙂

Lasă un răspuns

