Ingrijire parfumata : Flormar Hand Cream

Hello fete dragi!

Asa cum v-am obisnuit deja, va povestesc in ultimul timp despre tot ceea ce testez/achizitionez. Astazi va vorbesc despre o minunatie parfumata cu care imi hidratez mainile. Ca sa fiu sincera nu stiam ca pot gasi asa ceva la Flormar, insa acum ca am descoperit-o cu siguranta o sa o achizitionez din nou.

DSC_5836

Nu cred ca exista vreo fata careia sa nu-i placa mirosul proaspat, usor dulceag dar si proaspat al rodiei. Pe mine m-a cucerit. Cred ca v-ati dat seama deja ca sunt adepta produselor de ingrijire cu parfum, hipoalergenice, care sa-mi invaluie pielea intr-o mireasma persistenta, dar care sa-mi ofere totodata si ingrijirea de care am nevoie.

In meseria mea e imperativ sa am mainile ingrijite. Unghiile le tin taiate destul de scurt, din motive de igiena ( ungia crescuta retine bacterii sub ea) si  din motive strict profesionale ( unele baze le aplic cu varful degetului si cu unghiile mari risc sa ranesc clientele). Chiar daca unghiile le am scurte, am grija intotdeauna ca ele sa fie curatate, cu o oja viu-colorata aplicata proaspat, pielea parfumata si catifelata, caci in primul rand cu mana lucram, apoi cu pensula. In fata doamnelor si domnisoarelor cu care iau contact nu pot aparea cu mainile neingrijite, pielea aspra, crapata, cuticule crescute pana la jumatatea unghiei. Dar de fiecare data cand ma prezint in fata lor o fac ingrijita, asa cum ii sta bine unui om care se respecta pe sine si care ii respecta pe cei cu care intra in contact. Iata de ce consider eu ca este atat de importanta ingrijirea mainilor.

Acum o sa va vorbesc despre produsul de astazi fara sa ma mai abat de la subiect 🙂

Este un produs nou, recent lansat pe piata de care efectiv va veti indragosti. Sunt convinsa ca raportul sau calitate-pret vi se va parea exceptional.

Ce contine?

EXTRACT DE RODIE- care hraneste pielea intr-un mod natural

UNT DE SHEA SI GLICERINA- care ofera o protectie de durata mainilor, catifelare si elasticitate pielii. Nu cred ca are sens sa va las aici o lista interminabila cu toate ingredientele sale pentru ca marea majoritate sunt denumiri necunoscute si greu de descifrat 😀 Atat pot spune, marturia mea sincera sta la baza acestui articol.

DSC_5839

Continutul sau sta ascuns intr-un ambalaj usor de dozat si utilizat, mai exact 75 ml de produs. Eu deja am inceput sa fac abuz de acest continut, trebuie sa precizez ca poate crea dependenta ! 😀 Textura sa este extrem de usoara si placuta la atingere. Stiti deja ca glicerina isi face mereu simtita prezenta in produsele pe care le folosim. Ei bine, inainte sa citesc detaliile despre continut am incercat crema, si in timp ce masam bine mainile ca sa se absoarba produsul in piele, imi aruncam un ochi peste ingrediente. Am stiut inainte sa citesc care are in compozitia sa glicerina pentru ca se simte instantaneu efectul de hidratare. Daca ar fi sa-i dau o nota, ar fi 10+

De ce?

1. Hidrateaza pielea

2. Se absoarbe rapid in piele

3. Nu lasa pielea grasa

4. Are un miros extraordinar care te indeamna sa „gusti” din ea inainte sa o folosesti 🙂

5. Are un pret excelent.

Eu cred ca pentru fiecare dintre voi exista o varianta pentru ca exista 6 variante ale acestei creme in functie de nevoile fiecareia dintre voi 🙂

Va sfatuiesc sa mergeti la magazinul sau standul Flormar din orasul vostru si sa va alegeti de acolo varianta care vi se potriveste si nu numai. Stati pe aproape, in zilele ce urmeaza va mai prezint cateva produse marca Flormar pe care le folosesc cu mare placere.

Cam atat pentru astazi

Pupici cu lipici, pe curand 🙂DSC_5838

E

Lasă un răspuns

