Lights of Flowers Flormar Make-up

Back in bussiness!

Astazi va vorbesc despre o noua experienta 🙂 De fapt, am tot scris la ceas de noapte acest articol aseara, insa nu stiu cum am reusit sa-l sterg in momentul in care era gata pentru publicat si mai aveam de schimbat doar culoarea fontului. Acum revin, cu alte cuvinte, la produsul despre care va vorbesc astazi.DSC_5944

Flormar „Lights of Flowers all over eyeshadow”, intr-o nuanta minunata de turcoise delicios. Pentru un fard mono, mi se pare foarte mare cantitativ, cu 5 gr de continut. Amabalajul mi se pare genial, pentru ca acum el sta ca marturie pe masa mea de machiaj, ca o pata de culoare in lumea non-culorilor. Probabil se vede in fotografie ca l-am primit putin „accidentat”, mai mult ca sigur in timpul transportului. Nu ma deranjeaza deloc acest aspect, l-am folosit cu placere si o sa-mi dau toata silinta sa-l „repar”. Ca sa-l testez am apelat la bunavointa frumoasei Denisa, careia i-am realizat 2 machiaje cu el, insa despre asta vorbim mai tarziu. 

Pana atunci nu as vrea sa nu punctez un aspect esential din punctul meu de vedere, si anume pigmentatia. Cu toate stim ca este extrem de importanta. Daca un fard este suficient de pigmentat, atat executarea machiajului, cat si rezultatul final si durabilitatea sunt pe masura asteptarilor noastre.

DSC_5945

Nu cred ca exista vreo fata in toata lumea asta care sa nu agreeze o culoarea atat de placuta si usor de combinat in milioane de moduri. Eu am optat in prima faza pentru un machiaj de seara. Modelul meu are niste ochi superbi, pe care mi-a fost teama in prima faza sa nu-i „sting” folosind acest turcoise. M-am inselat cand am gandit asta. Si daca sunteti macar putin curioase sa vedeti ce a iesit, va las fotografiile mai jos.

DSC_5859

Frumos iris nu?

Asa m-am gandit si eu cand am ales-o pe ea. Ca sa va povestesc putin despre modul in care a decurs executarea acestui machiaj, as putea incepe prin a va spune ca am fost extrem de placut surprinsa cand am constatat ca, desi nu se mai afla in forma lui initiala, fardul se „lipeste”efectiv de pensula si cu aceeasi usurinta si aplica pe pleoapa. Nu mi-a fost deloc dificil sa lucrez cu el, ba dimpotriva. Are o textura usoara, pufoasa, irizata, de care te indragostesti instantaneu, si se blenduieste foarte usor.

DSC_5852

Imi imaginez si alte combinatii cu aceasta culoare, pentru ca tot se apropie vara si anul acesta se poarta culorile intense si texturile metalice.

DSC_5848

Cred ca fiecare dintre voi isi poate realiza in confortul casei ei un astfel de machiaj daca are la indemana toate cele necesare. Daca as cumpara acest produs si in alte nuante? Clar as face asta…am o curiozitate in ceea ce priveste un coraille si un mov din aceasta gama si o sa le caut cu siguranta.

In alta ordine de idei, m-am gandit sa ofer si alte posibilitati de utilizare acestui fard mono. Asa ca am profitat de o fotografie primita de la o buna prietena de-a mea ca si concept de baza, si am executat machiajul conferindu-i totusi nota mea personala. M-am gandit la „Flowers”…m-am gandit la fotografia care a stat la baza acestui proiect si….

DSC_5900

Cam asta a iesit. M-am folosit de fardul mono Flormar pentru a crea baza de culoare a acestui machiaj, si am fost foarte multumita de cum s-a vazut in realitate la final.

DSC_5904

Lebada am realizat-o din creion NYX Jumbo Milk no. 604 si fardul mono+un fard alb irizat. M-am simtit inspirata, am lucrat cu o mare placere la acest proiect si ideile mi-au venit in timp ce lucram. Intotdeauna improvizez, intotdeauna inlocuiesc produse pe care nu le am cu ce gasesc la indemana in casa. La machiajul de mai sus spre exemplu, as fi avut nevoie de niste pietricele. Nu am mai gasit nici una, asa ca mi-am scos din sertarul destinat „handmade-coliere-bentite” cutiuta cu margele colorate si am aplicat cateva bilute argintii in locul pietrelor 🙂

DSC_5905

Denisa a suportat toate orele in care am lucrat pe ea fara sa se planga. La final, ea se transformare intr-o lebada, eu eram multumita ca am exploatat la maxim produsul nou. Am denumit acest proiect „White Swan Princess” Si asta pentru ca modelul meu are o candoare specifica printeselor. Am accesorizat-o cu niste cercei minunati primiti de o tipa geniala si extrem de talentata ( multumesc Rozalia!)…

DSC_5920

Si asa s-a incheiat o zi petrecuta impreuna. 

Concluzia ar fi urmatoarea: daca gasiti standul Flormar in orasul vostru, nu ezitati sa va opriti. Aveti destule produse minunate de cumparat de la ei. Ca exemplu, in gama de rujuri mate, exista un fabulos 201 pe care vi-l recomand din toata inima. Este un rosu intens, cu pigmentatie mare care sta pe buze minim 8-10 ore. Alt produs care merita cumparat vi-l prezint in urmatorul articol, s.a.m.d. Ideea de baza ar fi ca gasiti produse cu un raport calitate-pret minunat. Convenabile, durabile, exact ce va trebuie ca sa straluciti.

DSC_5908

Acestea fiind spuse, eu si Denisa va trimitem pupici.

Multumim Flormar Romania pentru sansa de a ne bucura de acest produs, de a crea cu ajutorul lui acest proiect!

https://www.facebook.com/FlormarCosmeticsRomania

Daca vreti sa fiti la curent cu noutatile lor, dati un like paginii si urmariti tot ce e proaspat ca si informatie 🙂

8 comentarii (+add yours?)

  1. Lara Crof
    Mar 19, 2015 @ 18:40:04

    Estti ffffoooarrrtteee talentata! Felicitari Eu nu detin produse Flormar,clar trebuie sa le incerc!

    Răspunde

    • ruxandramakeup
      Mar 20, 2015 @ 19:04:09

      Sa stii ca iti recomand cu caldura sa faci asta. Rujurile lor mate sunt super bune. Fardul cu care am lucrat la acest proiect la fel…rimelul waterproof…si ca sa fiu sincera ultima mea iubire Flormar e crema aia de maini cu rodie. Nici nu machiez pana nu-mi dau :)) ❤

      Răspunde

  2. themakeupdevice
    Mar 19, 2015 @ 21:39:18

    Superb! Tal Peleg are ceva machiaje in genul acestuia realizat de tine.
    Bravo!

    Răspunde

    • ruxandramakeup
      Mar 20, 2015 @ 19:02:13

      Ce dragut din partea ta 🙂 Poate ca ca Tal Peleg are chiar machiajul concept care a stat la baza celui realizat de mine. Eu am avut o foto de inspiratie insa fara nume pe ea, asa ca nu am stiut sursa ca sa o precizez 🙂 thanks for being here:*

      Răspunde

  3. anytagyo
    Mar 19, 2015 @ 22:03:07

    No more words ❤ Te-am laudat suficient, nu mai am cuvinte! ❤
    Bravo, bravo si iar bravo !!!!

    Răspunde

  4. ruxandramakeup
    Mar 20, 2015 @ 19:02:39

    stii ca te ❤ nu????????????? talentata mea :*

    Răspunde

  5. Domide Theodora
    Mar 21, 2015 @ 17:58:53

    Cat de superb ti-a iesit !! Imi place la nebunie .\
    Te astept si pe la mine http://discover-myworld.blogspot.ro/ .
    Tocmai ce mi-am reinceput activitatea de blogarita . hehe . te pup

    Răspunde

Lasă un răspuns

