Full of drama lashes : „Flormar x10 Sculpting Mascara”

Toata ziua scriu pe blog. A devenit o obisnuinta, o necesitate, o nevoie de a spune lumii tot ce-mi trece prin cap. Si da, voi cele care imi urmariti activitatea sunteti „lumea mea”. Astazi va prezint un alt produs Flormar, pentru ca de cateva zile tot vorbesc despre ei.

DSC_5931

Rimel pentru volum, 15 ml, negru…nimic iesit din comun pana aici nu? 

Ei bine tin sa va spun ca imi place tare mult periuta lui. E stufoasa dar usor de utilizat, oarecum circulara. Cineva cred ca gandit mult acest design ca la final produsul sa aiba un feed-back pozitiv la sosirea lui pe mesele noastre de lucru. De ce mi se pare geniala. Vorbesc despre mine acum, desi veti vedea ca in testele mele cu acest produs apare din nou frumoasa Denisa, caci eu sunt atat de „lipsita de gene” ca nici nu am ce sa testez pe mine :)) Glumesc !

DSC_5841

Va spuneam ca mi se pare geniala pentru ca ajunge chiar si la cele mai scurte si firave gene din coltul intern si la cele mai micute de pe pleoapa inferioara fara sa murdareasca. Bun, deci nota 10 pentru periuta. Ca si continut, am avut o parere foarte buna despre consistenta lui si pigmentatia culorii. Un alt aspect important ar fi ca nu incarca excesiv genele. Le defineste, nu le curbeaza prea mult ( doar e un rimel pentru volum) si nu se intinde 🙂

DSC_5843

Cam asa arata genele dupa folosirea unui singur strat de rimel. Noi fetele, cand vrem sa abuzam de produse cosmetice, stim exact cum sa facem asta. Mai multe straturi de rimel, pana se fac genela panza de paianjen, ruj mult peste conturul buzelor, blush maro in pometi pe ten portelan, sau rosu 🙂 mai rau. Nu am vrut sa abuzez de produs. Am aplicat un singur strat, iar dupa aplicare se constata ca baza genelor este mult mai intensificata. Deci, volumul il aveti asigurat. Le-a si alungit, iar din punctul meu de vedere le-a definit si separat foarte bine. 

DSC_5847

Trebuie sa recunoastem ca rimelul este un produs care nu trebuie sa lipseasca din portfardul fetelor. Toate avem macar un rimel si un ruj care sa ne puna in evidenta nu? Daca ar fi sa divaghez putin de la subiectul de astazi, as mai putea sa va povestesc si despre alte teste facute cu rimel Flormar. Acum 3 ani am achizitionat un rimel waterproof. Din pura necesitate, nu am asteptam sa faca ceva special cu genele mele, pentru ca eu intru in categoria” bine ca exista gene false, altfel..vai de noi”. L-am folosit pe tot, l-am achizitionat din nou timp de 2 ani pentru ca la machiajul cu gene false mi se parea cea mai inspirata optiune de rimel. Inainte de aplicarea genelor false, cele naturale trebuiau rimelate. Si pentru ca se mentinea foarte bine, nu curgea, nu se intindea, acel rimel waterproof a ramas mereu pe masa mea de lucru.

DSC_5846

Daca ar fi sa fac o conexiune intre cele doua, avand in vedere ca provin de la acelasi producator, atunci imi dau seama ca de la bun inceput ar fi trebuit sa am convingerea ca „face ce promite”. Ca sa nu va plictisesc prea tare, va las cateva motive pentru care spun PRO Flormar si PRO Rimel „x10”

1. Au un raport calitate-pret genial dar cred ca asta v-am spus de fiecare data. De ce tot mentionez asta? Pentru ca nu toate fetele isi permit produse exclusiviste de sute de lei. Marea majoritate a adolescentelor spre exemplu, sunt in cautarea produselor care sa le indeplineasca cerintele: pret moderat si durabilitate. Aici deja faceti diferenta in buzunarul vostru

2. Produsele sunt extrem de variate

3. Sunt accesibile si la indemana voastra pentru ca in marea majoritate a oraselor se afla cel putin un stand „Flormar”

4. De la ingrijire pielii pana la unghii gasiti absolut orice. Unele fete au testat o gama mult mai variata de produse de-ale lor decat am apucat eu pana acum, si spun numai minunatii despre fondul de ten spre exemplu. To be continued subiectul acesta, ca nici testele mele nu se vor opri aici cu siguranta 🙂

5. Ca tot vorbeam despre rimel, ideea de baza este ca am tras concluzia: „ce promite face”. Ai cumparat waterproof, sa stii sigur ca nu curge. Ai cumparat „volume”, pai asta obtii. E foarte ok ca nu dai gres si ca fiecare produs este conceput special si se si respecta chestia asta.

O sa va las si un look creat tot cu produse Flormar, mai ales pentru cele care nu au apucat sa citeasca inca articolul de ieri. Am folosit  fard Flormar, rimelul prezentat astazi si o pudra irizata baked in acelasi look pe care v-o prezint in articolul urmator.

DSC_5849

To be continued!

Astept comentariile voastre, intrebarile, sugestiile, orice va trece prin cap, aici!

Pupici fete dragi 🙂

2 comentarii (+add yours?)

  1. Giorgiana AnytaGyo
    Mar 20, 2015 @ 20:35:32

    Iubeeeesc genul de periute ❤ Acestea chiar ofera volum, nu gluma! Eu de obicei pentru a obtine gene luuuni incat sa gadile norii ( :)) ) dau vreo 3 -4 straturi de mascara 😛 ❤ Ce ochi superbi are fata ❤

    Răspunde

Lasă un răspuns

