Ingrijirea vine din natura : Gerocossen Activa Hidra Ferm

Hello fete dragi!

Pentru ca e duminica si soarele bland de afara imi da o stare de bine am ales sa postez acest articol despre un produs pe care l-am primit acum cateva zile. 

DSC_5981

Gerocossesn Activa Hydra Ferm este o crema de noapte cu o formula usor grasa, conceputa pentru echilibrarea tenului uscat. Vine in completarea efectlui nutrivit al cremelor de zi, cu ajutorul ingredientelor sale lasand pielea moale, catifelata si hidratata pe durata intregii nopti.

DESCRIEREA OFICIALA A PRODUSULUI:

-Formula sa este bazata pe complexul pretios de masline, acid hialuronic si squalen ( sunt substante naturale similare celor din piele care stimlueaza procesul natural de regenerare celulara si ajuta la refacerea echilibrului pielii pe durata noptii);

Continut: 50 ml;

Termen de valabilitate : 3 ani de la data fabricatiei

Produs testat dermatologic.

DSC_5978

PAREREA MEA DESPRE PRODUS:

V-am tot povestit in repetate randuri ca am un ten care in majoritatea timpului nu-mi cere nimic. Insa in perioada rece, toamna-iarna-primavara, dupa demachiere tenul meu se usuca. Asa ca seara, inainte de culcare trebuie sa aplic intotdeauna o crema mai grasa, sau cu o formula care sa permita mai multa hidratare pentru ca tenul meu sa-si recapete elasticitatea. Intotodeauna sunt in cautarea cremei „perfecte”. Pentru ca sunt genul de om dispus sa faca teste „pielea lui” am incercat si produse bio, organice, cu sau fara parfum, hipoalergenic sau nu, dar intotdeauna ajung sa iubesc produsele care miros placut. Nu cred ca ar fi un pericol, pentru ca asa cum spuneam, marea lor majoritate contin parfum hipoalergenic sau mirosul lor se datoreaza si substentelor pe care le au in compozitie. 

De ce i-as da bila alba?

-pentru ca are o textura „pufoasa” care ma atrage la prima vedere

-pentru ca se absoarbe rapid in piele, dupa ce masez usor produsul 

-pentru ca nu lasa pielea grasa, ci elastica si ferma

-promite hidratare si bine ca promite pentru ca acesta este si rezultatul de fapt. Dupa aplicare pielea nu mai are nevoie de alt produs nici a doua zi. Cand ma trezesc pielea mea e la fel de hidratata si doar daca nu ma ajuta factorii externi ( vantul ) mai simt nevoia sa aplic si crema de zi dupa apa rece de dimineata 

-ambalajul sau este unul placut vizual, iar continutul se afla inchis ermetic intr-o cutiuta cu capac, ceea ce reprezinta un avantaj, pentru ca se pastreaza intact.

– sunt incantata de ideea „uleiului de masline” deoarece consider ca produsele care au la baza acest ingredient sunt extrem de eficiente cand vine vorba de ingrijirea pielii si inclusiv a parului.

Pentru ca tot vorbeam de uleiul de masilne si valentele lui, o sa va spun cum am reusit sa-mi hidratez parul uscat chiar daca e o metoda „neortodoxa” ca sa spun asa. Am vrut sa-l las sa creasca si varfurile erau tot timpul despicate, degradate, lipsite de stralucire. M-am gandit ca as putea sa fac o mica incercare cu ulei de masline. Si mica incercare dureaza de 4 ani, timp in care parul meu a crescut sanatos de la 3 cm ( eram tunsa periuta ) la peste 1,10 m ( astazi ). Il folosesc deasemenea cand merg la plaja vara, pentru ca am pielea foarte alba. La primele „intalniri” cu soarele folosesc o crema cu SPF mare, dupa care micsorez doza de SPF si crema o aplic impreuna cu uleiul de masline care ma scapa de roseata pielii in contact cu soarele specifica noua celor cu pielea atat de alba, stravezie, si imi confera o culoare de bronz ciocolatiu.

Iata ca v-am povestit cate ceva si „din culise” ca sa intelegeti de ce am atata incredere in produsele care au la baza acest ingredient.

DSC_5991

Crema o puteti gasi aici la pretul de 15 ron:

http://gerocossen.shopmania.biz/cumpara/crema-revitalizanta-de-noapte-hydraferm-4799684

Activitatea lor pe Facebook o puteti urmari accesand linkul de mai jos:

https://www.facebook.com/gerocossen

Acestea fiind spuse, va astept comentariile, parerile, sugestiile, prin comentarii aici.

Va pup fete dragi 🙂 

 DSC_5977

1 comentariu (+add yours?)

  1. Trackback: Fresh face : Gerocossen Laptisor de Matca | Ruxandra Mache - Make-up Artist

Lasă un răspuns

