Shine Bright like Million Diamonds : Flormar Shimmering Powder

E week-end!

Ma aflu din nou in fata tastaturii in incercarea de a finaliza o parte din subiectele pe care doream sa le abordez cu voi. Eu de obicei las ce mai bun la sfarsit. Asadar, in acest articol va vorbesc despre ceva buun de tot 😀

DSC_5935

Sigur va veti intreba ce este. Ei bine, trebuie sa va marturisesc ca eu una nu concep machiajul de seara fara o pudra irizata care sa puna pometii in evidenta la lumina nenaturala. Sigur ca daca veti purta asa ceva la un machiaj de zi s-ar putea sa pareti putin excentrice, insa e un „must-have” din punctul meu de vedere pentru machiajele de ocazie.

Sa va prezint fotografii in detaliu :

DSC_5939

Cum sa n-o iubesti? M-am indragostit de ea din prima secunda in care am deschis-o. Am luat pe degete usor cateva particule aurii si le-am privit indelung in lumina sorelui. Sublim…

PREZENTARE PRODUS:

DENUMIRE: Flormar Shimmering Baked Powder

NUANTA: Gold Shimmer SP02

CANTITATE :9 gr

TERMEN DE VALABILITATE : 18 luni

DSC_5940

PAREREA MEA :

– Textura sa este geniala. O puteti folosi in numeroase scopuri. Eu am folosit-o atat pentru pometi cat si pe arcada pentru ceva paiete in plus. O sa va las mai jos cateva fotografii demontrative si veti vedea despre ce vorbesc 🙂

-Ambalajul sau este gandit extrem de bine. Se inchide ermetic, nu permite ca particulele fine din produs sa se imprastie;

-Ca tot vorbeam despre ambalaj, pot spune deasemenea ca este confectionat dintr-un material foarte solid, astfel, in cazul in care transportam produsul in geanta de make-up in deplasari, putem sta linistite ca nu se deterioreaza;

-Termenul sau de valabilitate este mare. In 18 luni chiar si cele care nu sunt adeptele utilizarii unor astfel de produse zilnic, tot o vor folosi indeajuns;

-Este o pudra „baked” si asta ii ofera un mare plus pentru mine. Produsul nu se spulbera, are un grad sporit de pigementatie, este usor de utilizat si durabil.

Just for the record, caci va povesteam mai devreme ca se poate folosi si in machiajul ochilor…

DSC_6030

Nu m-am putut abtine sa nu pun putin din ea sub spranceana 🙂 Am aplicat-o peste iluminatorul pe care il folosesc de obicei, si s-a schimbat aspectul imediat. Eu personal sunt adepta machiajului in culori puternice, contrastante, pline de expresivitate. Pastelurile nu ma avantajeaza si nu imi pun in evidenta personalitatea. Femeia indragostita de culori tari este cea care iese in evidenta. Mie imi place sa fac acest lucru, doar prin machiaj. Cand vine vorba de paiete, iluminatoare, bronzere, culori aprinse, acolo ma simt in elementul meu.

Un alt mod de a utiliza acest produs ar fi cel pentru care a fost de fapt creat 🙂

DSC_5961

Si iata cum am reusit sa-i ofer frumoasei Ana un machiaj puternic, elegant dar cu un aer proaspat in acelasi timp. 

Va recomand cu cea mai mare sinceritate acest produs, eu una nu ma mai pot gandi la altceva acum 🙂 

O gasiti la orice stand Flormar din orasul vostru, impreuna cu multe alte produse minunate!

Si daca aveti alte idei, nelamuriri, intrebari, sugestii, va astept comentariile aici 🙂

Duminica de poveste va doresc fete dragi !

4 comentarii (+add yours?)

  1. Ana-Maria Iorgulescu
    Mar 22, 2015 @ 18:16:21

    Super informatii!!!!
    Numai de drag stau fetele sa citeasca aici pe blog!!!

    Răspunde

  2. elena128A
    Mar 24, 2015 @ 11:25:50

    Minunate machiajele tale!!! Succes!!

    Răspunde

Lasă un răspuns

