Ten curat : Gerocossen Argan Bio lapte demachiant

Hello girls!

Inceput de saptamana… 🙂

Produs nou pe masa de lucru, teste, postare. Cam asa functioneaza lucrurile in ultimul timp. Ar trebui sa incep prin a spune ca in ultima saptamana am tot folosit produse de la Gerocossen Laboratoires. Am primit un colet, care continea mai multe produse si pe care le tot folosesc de mai bine de o saptamana.

DSC_6000

Cam asa arata „bunatatile mele „. Despre Crema Activa Hydra Ferm v-am povestit in articolul de ieri.

In acest articol va povestesc despre un produs nou pe piata, laptele demachiant „Argan Bio pentru fata, ochi si buze”.

DESCRIEREA OFICIALA:

-Este ideal pentru toate tipurile de ten, indepartand perfect impurtitatile si machiajul de pe fata, ochi si buze. Imbogatit cu ulei de argan, protejeaza stratul lipidic natural si catifeleaza pielea. Textura sa matasoasa lasa pe piele o senzatie de prospetime si confort.

DSC_5983

DETALII DESPRE PRODUS:

Se utilizeaza impreuna cu dischete demachiante si se repeta operatiunea pana cand discheta ramane curata. Este un produs testat dermatologic, nu contine parabeni, si nici alergeni.

Termen de valabilitate : 3 ani

Cantitate : 200 ml

DSC_5984

PAREREA MEA :

Este probabil unul dintre cele mai delicate demachiante pe care le-am incercat pana acum. Are un mare plus pentru mine deoarece este produs in Romania si in ultimul timp am capatat o mare incredere in produsele noastre. La prima utilizare am avut senzatia ca ma demachiez cu ceva care miroase a migdale. De fapt era uleiul de argan, insa nu stiam cum sa definesc acest miros atat de subtil si placut in acelasi timp.

Imi place textura sa foarte mult, deoarece in timp ce curata fata o hidrateaza. Conceput astfel incat sa curete delicat pielea, are proprietatea de a o ingriji in acelasi timp. Dupa utilizarea lui nu am mai simtit nevoia sa aplic o crema hidratanta, pentru ca pielea mea era elastica, hidratata, resimtind o stare de confort.

DSC_5988

A fost o primavara pe fata mea de cand am primit aceste produse. Am regasit in ele o stare de bine, de siguranta, de prospetime pentru piele. Si sincera sa fiu, in trecut eram sceptica. Nu aveam nici cea mai vaga idee ca produsele „made in Romania” pot fi atat de multumitoare atat pentru rezultatele pe care le ofera cat si pentru bugetul nostru.

Va sugerez sa incercati si voi acest lapte demachiant, chiar zilnic. Tenul nostru are nevoie de ingrijire chiar daca nu purtam machiaj tot timpul. In raport cu factorii externi, el are nevoie de o atentie sporita, pentru o curatare in profunzime.

Daca vreti sa aflati mai multe detalii despre aceste produse, click aici:

https://www.facebook.com/gerocossen

Acestea fiind spuse, eu va doresc sa aveti o saptamana cat mai frumoasa!

Pupici fetelor 🙂

DSC_5985

5 comentarii (+add yours?)

  1. anytagyo
    Mar 24, 2015 @ 15:22:09

    Sincer, cand citesc undeva cuvantul ARGAN ca si ingredient…nu stiu de ce, dar capat o oarecare incredere in faptul ca produsul este chiar bun! ❤ Frumoasa recenzia ta Ruxi ❤ Se vede ca tratezi serios blogul 🙂

    Răspunde

    • ruxandramakeup
      Apr 01, 2015 @ 10:47:18

      Stii ca am inceput sa fac o pasiune din asta dear. Si in ceea ce priveste blogul, de la tine am invatat cum sa tratez multe subiecte ca la carte 🙂 Asa ca nu pot decat sa-ti multumesc !

      Răspunde

  2. Lucica Lazar
    Mar 24, 2015 @ 17:44:21

    Nu am folosit nici un produs de la Gerocossen.Am auzit ca sunt foarte bune 🙂

    Răspunde

  3. Laura Iovan
    Iun 17, 2015 @ 13:54:45

    Am si eu laptele demachiant si abia astept sa il folosesc!

    Răspunde

Lasă un răspuns

