Fresh face : Gerocossen Laptisor de Matca

Hello again doamne si domnisoare 🙂

Dupa cum deja stiti din articolele precedente, saptamana trecuta am primit un colet cu produse Gerocossen Laboratoires. Daca nu ati fost prin zona cand am prezentat produsele primite va invit sa cititi articolele precedente. Ca sa va improspatez memoria celor care le-ati citit deja, va las o foto demonstrativa mai jos cu toate produsele.

DSC_6000

Ca sa fiu sincera, le-am descris intr-o ordine aleatorie, insa asteptam cu nerabdare ziua in care sa va vorbesc despre „Gerocossesn Laptisor de matca gel de curatare”. 

DESCRIEREA OFICIALA:

Curata perfect tenul de impuritati si sebum. Indeparteaza machiajul si purifica pielea, lasand-o curata, stralucitoare, cu o senzatie de prospetime.

Mod de utilizare: Se aplica pe tenul umed, se maseaza pentru formarea spumei, apoi se indeparteaza cu apa.

Continut : 200 ml

Nu contine parabeni si pafafine

Termen de valabilitate :

3 ani de la data fabricatiei / testat dermatologic

OPINIA MEA :

Dupa cum bine stiti laptisorul de matca este o minune a stupui de albine cu o eficienta maxima deoarece are un continut bogat in vitamine,  (toată gama de vitamine B – B1, B2, B3, B5, B9, B12), minerale, oligoelemente şi acizi graşi esenţiali.

Legendara Cleopatra a descoperit un elixir preţios parfumat numit „kyphi” – parfum ce a tulburat minţile lui Cezar şi apoi ale generalului său Marc Antoniu, care avea în componenţă lăptişor de matcă şi miere, pe lângă alte ingrediente afrodisiace şi mirodenii exotice.

DSC_6004

Ce beneficii are ?

Lăptişorul de matcă este recomandat tuturor tipurilor de ten, în special pentru cele uscate, mature sau devitalizate însă, datorită pH-ului acid, se poate folosi cu succes şi pentru tenul mixt sau gras, cu tendinta acneica.

– stimulează producerea de colagen, împiedicând astfel formarea ridurilor şi diminuând ridurile existente;

– regenerează ţesutul epitelial, ceea ce conferă strălucire tenului şi duce la revitalizarea lui;

Am stabilit deja ca laptisorul de matca are numeroase beneficii. L-as descrie ca fiind un preparat pretios, care readuce tineretea si supletea pielii. 

In ceea ce priveste produsul despre care va vorbesc astazi, as incepe prin a va povesti despre beneficiile ambalajului sau bine gandit. 

– are un continut destul de mare ( 200 ml), care ne este suficient pentru o buna perioada de timp;

-este prevazut cu o pomita care permite dozarea produsului in functie de necesitatile fiecareia dintre noi, asadar, in aceasta maniera, putem sa-l utilizam intr-un mod igienic si economic fara sa irosim nimic

– mirosul este extraordinar! Cand l-am aplicat prima data pe fata, am simtit cum ma „izbeste” un miros de primavara, iarba proaspata, amestecat cu iz de miere si flori crude. O frenezie intr-adevar!

-ca si consistenta, se incadreaza intre gel si lichid, avand o textura light

-cantitatea de spuma pe care o obtinem cu acest gel este potrivita pentru curatarea zilnica a tenului, chiar si daca purtati machiaj.

DSC_6008

-curata pielea extrem de delicat, lasand-o proaspata si ferma

-singurul mic inconvenient in cazul meu, ar fi ca imi usuca pielea putin dupa aplicare, desi este un produs destinat tenului normal-mixt. Am convingerea ca in aceste cazuri functioneaza perfect. Eu insa, avand un ten uscat, am nevoie de un alt produs ulterior care sa echilibrezez balanta. Si pentru asta am crema  Gerocossen Activa Hidra Ferm (https://ruxandramakeup.wordpress.com/2015/03/22/ingrijirea-vine-din-natura-gerocossen-activa-hidra-ferm/) si asa se rezolva micul inconvenient.

DSC_6007

Sper sa va fie util acest articol, si sa nu uitati ca va asteapta pe masa mea de machiaj un bol plin cu mostre de produs Gerocossen pe care vi le ofer cu mare drag 🙂

DSC_6017

Astfel, veti putea testa si voi in confortul casei voastre aceste produse si veti putea alege mai bine ce vi se potriveste.

Daca vreti sa-i gasiti pe Facebook o puteti face aici:

https://www.facebook.com/gerocossen?fref=ts

Daca vreti sa aruncati o privire pe site:

http://gerocossen.shopmania.biz/

Acestea fiind spuse, va doresc o dupa-amiaza cat mai placuta!

Pupici :*

Lasă un răspuns

