Review :Max Factor Pan Stick

Sa incepem cu „Buna fetelor”!

Zi cu inspiratie din belsug pentru mine, asadar mi-am facut timp sa va povestesc cate ceva despre un produs nou pe masa mea de machiaj, care usor devine de neinlocuit. L-am achizitionat de la Depozitul de Cosmetice 🙂 din pura curiozitate si acum am ajuns in punctul in care vreau mai mult..mai mult..mai mult 🙂

DSC_6021

Ambalajul mi se pare extrem de interesant deoarece e usor de purtat in poseta, oriunde mergeti. E desemenea usor de incadrat pe masa de lucru caci ocupa foarte putin spatiu datorita designului inteligent pe care il are. Negrul stiu, e non-culoare dar nu inceteaza sa-mi placa niciodata asa ca mai are o bila alba pentru asta, caci am senzatia ca arata elegant si e important pentru un produs pe care vrei sa-l folosesti cu drag.

DSC_6026

Este produs de Max Factor, si am deasemenea senzatia ca este unul dintre cele mai reusite produse ale lor, pe langa luciurile lor de buze cu 2 capete Lipfinity care rezista pe buze pana le uita Dumnezeu 😀 . Ca si gramaj, ma bucur de 9 grame de produs, ceea ce inseamna destul de mult pentru un fond de ten baton. Formula sa a fost creata in 1947 si se pare ca a avut un real succes de-a lungul timpului, caci mai exista si in ziua de astazi.

DSC_6027

 Il puteti achizitiona de la Depozitul de Cosmetice ( http://www.depozituldecosmetice.ro/)  si il gasiti in diferite nuante la pretul de numai 24 de ron.

DSC_6028

Are o consistenta foarte cremoasa, dar o putere mare de acoperire in acelasi timp. La o prima testare pe mana s-a acoperit absolut toata textura naturala a pielii, iar dupa ce l-am sters am avut senzatia de piele hidratata. Pentru mine constituie un mare avantaj deoarece am tenul uscat si rezolv doua probleme dintr-o data.

Mirosul sau este unul placut, usor parfumat, si ador intregul pe care il formeaza toate aceste aspecte pozitive.

DSC_6023

Parerea mea despre MAX FACTOR PAN STICK:

Sunt de parere ca este unul dintre produsele de care nu ne putem lipsi.Are un raport calitate-pret extraordinar, este usor de manevrat si de utilizat, de depozitat chiar si in cea mai mica poseta. Ca si putere de acoperire sunt foarte multumita de acest produs, in special pentru ca am un ten care necesita o acoperire foarte mare. Ca sa fiu sincera, l-am achizitionat ca sa il folosesc pentru conturul fetei, pentru acoperirea petelor, a pistruilor, si in acest scop l-am si utilizat. 

Daca l-as cumpara din nou?

Sigur ca da, toate nuantele ! Creeaza dependenta.

Va invit sa le faceti o vizita pe site sa vedeti cate minunatii au acolo!

Si mai jos va las un look creat cu ajutorul acestui Pan Stick 🙂

DSC_6042

Lasă un răspuns

