Natura in splendoarea sa : Review Asia Flower Deo Stick Qi Cosmetics

Hristos a inviat!

Fetelor, am fost absenta in ultimul timp, ca si voi probabil. Preocupate de pregatirile pentru sarbatorile pascale, noi, fetele, stam mai putin prin zona in aceasta perioada. Nu am avut sansa pana acum sa va anunt ca am fost fericita castigatoare a unui concurs pentru bloggeri, la care am castigat, si eu, impreuna cu alte fete extrem de talentate, un pachet de produse pe care sa le testez si despre care sa va povestesc, caci sigur nu ati auzit pana acum dspre ele.

Ca sa va fac o prezentare succinta a lor, va las din descrierea lor de pe site cateva informatii despre producator :

„Qi Cosmetics foloseste numai uleiuri esentiale naturale (nu parfum sintetic). Unturile si uleiurile folosite sunt de cea mai buna calitate  a caror provenienta si puritate este garantata de producator. Produsele sunt testate dermatologic si notificate pe Portalul Comisiei Europene, conform legii. Beneficiază de analize de conformitate a calitatii, acordate de Genmar Cosmetics, laborator autorizat.NU CONTIN : parabeni, petroleum/ulei mineral, butilen sau propilen glicol, PEG, sodium lauryl/laureth sulfate(SLS), formaldehyde, pesticide, ftalati, siliconi, coloranți artificiali sau arome sintetice. Produsele noastre nu au fost testate pe animale”

Ce am primit:

DSC_6330

Astazi insa va vorbesc prima data despre deodorantul ” Asia Flower Deo Stick”

DSC_6106

Este un deodorant cremos, cu un parfum subtil, si o aroma proaspata. Componentele sale precum ceara alba, piatra de alaun si uleiul de lavanda, il fac deosebit, dar si maniera in care este conceput. A fost pentru prima data in viata mea cand am avut sansa sa tin mana si sa utilizez un deodorant handmade. Da, ati citit bine, handmade 🙂

Ambalajul sau bine gandit il face extrem de usor de depozitat chiar si in poseta, si totodata de utilizat si pastrat in conditii optime.

Ca si textura, mi se pare interesant ca are niste granulatii care se topesc efectiv in contact cu pielea calda, formand un strat protector insa nu o „baricada” care sa nu permita pielii sa respire. O sa va las mai jos doua fotografii concludente in acest sens :

DSC_6107kajhkjehg crop

Mai multe informatii despre ingrediente veti vedea chiar dintr-o fotografie, pe care o voi atasa aici :

DSC_6344

Ce mi s-a parut extrem de interesant la acest produs este ca termenul sau de valabilitate este scris manual pe eticheta.

Per anasamblu parerea mea despre acest produs este foarte buna. Imi place mirosul lui proaspat, asemenator cu cel de iarba/margarete, imi place textura sa hidratanta, imi place ca este natural si ingrijeste pielea delicat. Un mic minus din punctul meu de vedere ar fi faptul ca daca te grabesti foarte tare si apesi puternic, risti sa-ti provoci mici leziuni cu particulele sale care trebuie sa se topeasca in timpul masarii pe piele al produsului. Imi da totusi o senzatie de confort, asa ca pot spune ca sunt multumita. Nu stiu daca rezista 24 de ore, ( cine sta fara sa faca dus 24 de ore?) pentru ca nu am reusit sa stau atata timp fara apa pe piele 😀 dar stiu ca de la un dus la altul nu am probleme cu transpiratia daca am folosit destul de mult produs.

Pe cei care au creat acest produs ii gasiti aici:

http://qicosmetics.ro/

Pagina lor de Facebook :

https://www.facebook.com/Qicosmetics

Produsul il puteti gasi aici:

http://qicosmetics.ro/produs/asia-flower-deo-stick-for-her/ la pretul de numai 24, 5 ron.

Acestea fiind spuse, sper ca v-am oferit informatii utile, va invit sa le apreciati pagina ca sa fiti la curent cu noutatile lor, si sa „aruncati un ochi ” si pe site, caci au o multime de produse interesante 🙂

DSC_6330

1 comentariu (+add yours?)

  1. Qi Cosmetics
    Apr 15, 2015 @ 22:43:56

    Buna seara, multumesc pentru review si aprecieri. O mica precizare: granulatiile de care vorbiti sunt cristalele de alaun, care se topesc in contact cu pielea. Piatra de alaun este un deodorant natural mineral si are rol anti-bacterian.
    Va stam la dispozitie pentru orice intrebari de profil,
    o seara minunata 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

