Perfect Lips : Review Vanilla Lip Butter Qi Cosmetics

Hello gagici!

V-am mai povestit in articolul precedent despre pachetul de produse naturale handmade pe care l-am castigat la un concurs pentru bloggeri. Am avut onoarea sa ma aflu printre primele care au testat aceste „bunatati” si am vrut sa va impartasesc si voua experientele mele cat se poate de detaliat. Daca vreti sa aflati mai multe despre cine sunt cei de la „Qi Cosmetics” gasiti informatii in articolul precedent. Pachetul complet de ingrijire arata cam asa :

DSC_6330

Produsul despre care va vorbesc in acest articol este balsamul de buze „Vanilla Lip Butter” care mi-a devenit „prieten de nadejde”in ultimele doua saptamani.

Ambalajul este unul extrem de placut, atat la prima vedere, cat si extrem de usor de depozitat atat pe masa fiecarei fete de machiaj cat si in poseta. Se prezinta sub forma unui baton care se inchide ermetic cu un capacel, iar continutul iese prin miscari rotative ale bazei.

DSC_6113

Daca ar fi sa va vorbesc despre continut cat si consistenta, aici chiar am ce sa spun 😀

Sunt pur si simplu cucerita! Este atat de usor de utilizat si atat de hidratant ca nici nu va puteti imagina. In dormitorul meu am o mini masa de machiaj pe care o folosesc ca „depozit” de creme de fata, corp, lotiuni, diferite produse de ingrijire corporala, dar totodata un spatiu mic in care am depozitate diferite produse pentru ingrijire buzelor. Cu arome sau fara, cu culoare sau fara, in cuitiuta sau sub forma de ruj, balsamul de buze este un produs care nu lipseste niciodata din buzunarul meu, mai ales iarna si primavara.

DSC_6110

Aplicand o cantitate foarte mica obtin o hidratare foarte mare, pe care sincer va spun, nu am intalnit-o niciodata la nici un produs incercat de-a lungul anilor. A fost testat si de o prietena buna de-a mea care este deasemenea „fan balsam de buze” si impresia ei a fost aceeasi.

DSC_6345

Asa cum va spuneam, este un produs 100% natural, fara conservanti, handmade. De aceea si termenul sau de valabilitate scris manual, am dedus eu, la aproximativ 6 luni de la desigilarea produsului. Pentru ca forma sa perfect rotunda nu permite citirea ingredientelor de pe eticheta o sa vi le enumar eu :

Ingrediente: Ulei din seminte de floarea-soarelui, ceara alba, ulei de migdale, unt din seminte de cacao, ulei din seminte de ricin, ulei din nuca de cocos, extract de vanillie, vitamina E.

Parerea mea despre acest produs? Este genial, serios! Sunt extrem de incantata, si cred ca se observa acest lucru. Nu i-am gasit nici un minus. Nu se strange pe buze,hidrateaza etrem de bine, lasa buzele catifelate si moi chiar daca il sterg cu un servetel. Sunt happy happy ca il am 🙂

DSC_6340

Daca vreti sa-l achizitionati in gasiti aici :

http://qicosmetics.ro/produs/balsam-de-buze-natural/, la pretul de 8,5 ron acum, caci se afla de reducere. Merita fiecare banut, credeti-ma ! 🙂

Pe cei care produc aceste produse naturale handmade ii gasiti aici:

https://www.facebook.com/Qicosmetics?fref=ts, poate vreti sa fiti la curent cu noutatile lor!

Nu-mi ramane decat sa va spun ca astept feed-back-ul vostru, experientele voastre, parerile, intrebarile.

Pana la urmatorul articol, va pup cu drag !

1 comentariu (+add yours?)

  1. anytagyo
    Apr 15, 2015 @ 22:20:51

    Vai ce frumoaaase sunt fotografiile ❤ Sunt de-acord cu absolut tot ce ai scris ❤

    Răspunde

Lasă un răspuns

