Review: Farmasi Matte Lipstick nr 03

Hello fetele mele dragi!

Inainte de Paste am primit niste produse de la  Pentru Corpul Tau . Ce continea pachetul?

DSC_6212

3 rujuri Farmasi din gama „Matte Lipstick” si un fard de sprancene. Astazi o sa va povestesc cate ceva despre unul dintre rujuri, preferatul meu de altfel, nr 03 care arata cam asa:

DSC_6214DSC_6215

A fost dragoste la prima vedere. Si sincera sa fiu iubesc buzele colorate, in nuante de rosu, burgund, pruna, violet. Iubesc tot ceea ce inseamna culoare si ma scoate din anonimat.

Ambalajul mi se pare extrem de elegant, „all black” cu un design bine gandit, simplu si de efect. Prin rotirea bazei iese batonul propriu-zis ( ca in marea majoritate a cazurilor ). Ce mi-a placut in schimb?

Un detaliu semnificativ as spune eu, inscriptionarea numelui producatorului pe continut. Imi place ideea :

DSC_6217

Nu mai este cazul sa va povestesc despre cei care au creat acest produs pentru ca sunt convinsa ca fiecare dintre voi ati avut sansa sa ajungeti macar o data in fata oglinzii cu un produs Farmasi, pentru ca sunt extrem de accesibile.

Pretul este de 12 ron ( WOW!) iar nuantele sunt superbe ( le gasiti integral aici )

Ca sa fiu sincera, asteptarile mele nu erau atat de mari, dar am supus acest produs la teste de rezistenta si m-a uimit in sensul bun al cuvantului.

Are in componenta sa :

DSC_6469

Parerea mea despre produs:

Fetelor, am gasit in sfarsit nuanta de rosu pe care o cautam de multa vreme 🙂 Rosul sublim, senzual, puternic, pigmentat pe care l-am tot visat pe masa mea de lucru. Despre culoarea sa am numai cuvinte de lauda. Daca ar fi sa vorbesc despre durabilitate, oh, la asta chiar nu ma asteptam. Ieri m-am machiat in jurul orelor 09.00, caci aveam mare nevoie sa arat bine toata ziua. Aseara la ora 21.00, dupa cina, prietena mea ma intreba cand mi-am improspatat rujul 😀 La ora 09.00 am raspuns. Dupa 12 ore, mai mult de 70% din culoare era pe buze. E trecut si acest test. E minunat daca il folosesti pur si simplu. Insa daca incerci sa il aplici cu pensula pe buzele altcuiva, e putin mai dificil, pentru ca are o textura mai uscata, care face aceasta operatiune putin mai dificila. Dar despre ce vorbim??? 🙂 Eu am reusit sa il aplic si o sa va arat si cateva exemple de machiaj realizat cu acest produs. Iar articolele mele de fapt, sunt destinate voua, celor care vor sa achizitioneze produse de machiaj sau ingrijire fara sa mai iroseasca bani incercand numeroase variante.

Un prim exemplu ar fi acest machiaj purtabil in care rujul a fost de fapt vedeta :

DSC_6415

De ce mi l-am dorit asa de mult? Pentru ca e indispensabil. Fie ca esti bruneta, blonda, roscata, aceasta nuanta de ruj nu trebuie sa lipseasca din poseta. Clar !

DSC_6391

Pentru cele care indraznesc mai mult, aceasta nuanta se potriveste deasemenea si cu un smokey eyes. Desi accentul cade atat pe ochi cat si pe buze, nu putem sa nu sesizam pigmentatia puternica.

Ar fi cazul sa trag concluziile 🙂 Raportul calitate-pret e foarte bun. Gramajul mare ( 4gr) ne ajuta sa ne bucuram de el o buna perioada de timp. Rezista pe buze o perioada indelungata ( aprox. 12 ore a rezistat in cazul meu ), si este foarte pigmentat. Sunt foarte multumita 🙂

Daca vreti sa fiti la curent cu ultimele noutati pe pagina lor de Facebook, click aici

Daca doriti sa le faceti o vizita pe site, unde gasiti numeroase produse atat de machiaj, cat de hair-styling, igiena corporala, etc, click aici

Acestea fiind spuse, va las pana nu peste mult timp, la urmatorul articol 🙂

Pupici

DSC_6215

2 comentarii (+add yours?)

  1. Trackback: Review : Farmasi Matte Lipstick nr. 11 | Ruxandra Mache - Make-up Artist
  2. Trackback: Review: Farmasi Matte Lipstick nr.02 | Ruxandra Mache - Make-up Artist

Lasă un răspuns

