Review : Farmasi Matte Lipstick nr. 11

Buna fetelor!

Acest articol este dedicat unui ruj Farmasi, din gama „Matte Lipstick” de la Pentru Corpul Tau

Un coraille minunat, tocmai bun pentru sezonul ce abia a inceput, care m-a fascinat din prima secunda in care l-am desfacut. Cele care ma cunosc stiu ca am o pasiune pentru culorile puternice, care ma inspira intotdeauna sa creez. Nu vreau sa va tin prea mult in suspans, asa ca va atasez prima fotografie care sa va ajute sa va faceti o idee despre nuanta:

DSC_6222

Ambalajul, asa cum spuneam si in articolul precedent ( click aici daca nu l-ati citit inca ), mi se pare foarte elegant,simplu, dar de efect. Ce mi s-a parut interesant la acest produs, este numele si emblema inscriptionat pe el. Pe mine una ma atrage acest aspect.

Daca ar fi sa vorbesc despre cantitate, gramajul este suficient de mare ( 4gr ) incat sa va bucurati de produs o perioada indelungata de timp.

DSC_6224

Daca vreti sa stiti ce are in componenta sa, priviti fotografia de mai jos :

DSC_6469

Termen de valabilitate : 1 an.

Pret : 12 ron

Parerea mea despre produs:

Nu stiu daca exista vreo fata care sa nu vrea un asemenea ruj. Sincer 🙂 Primavara, vara, machiajele sunt viu colorate, pielea bronzata, asa ca o astfel de nuanta e „plus que parfait” pentru aceasta perioada. Ma duce cu gandul la piele aramie, pometi luminosi, si look exotic. Am observat deasemenea ca in perioada de vara, cand pielea mea devine usor cafenie, chiar si dantura pare mai alba in raport cu aceasta nuanta de ruj si culoarea pielii. Totul devine simplu cand pui accentul pe buze. Fara prea multa bataie de cap, fara a fi nevoie neaparat de un machiaj elaborat, daca aveti in portfardul vostru un fond de ten, un blush / bronzer, acest ruj si un rimel, e tot ceea ce va trebuie ca sa straluciti in soarele fierbinte al verii. Trebuie sa recunosc ca eu gandesc mai multe variante de a combina in machiaj acest produs.

Ma jos va las si cateva fotografii demonstrative, pentru ca voi sa aveti si o sursa de inspiratie :

DSC_6398

DSC_6399

Nu cred ca am o varianta de machiaj natural cu acest ruj 😀 Si sunt sigura ca intelegeti de ce. Dar cred ca aceste fotografii v-au fost totusi de folos ca sa va lamuriti cum arata rujul. Am numai cuvinte de lauda de spus despre el. Pret mic, durabilitate, nuante superbe. Ce altceva am putea sa ne mai dorim?

Daca vreti sa vedeti si alte produse de la „Pentru Corpul Tau” click aici

Daca vreti sa le urmariti activitatea pe Facebook, click aici

Va las fete dragi, pe curand cu urmatorul articol 🙂

DSC_6223

3 comentarii (+add yours?)

  1. anytagyo
    Apr 20, 2015 @ 20:33:13

    E bestiaaaal rujul ❤ BESTIAL !! DE machiaj si de fata nici sa nu mai vorbim ❤

    Răspunde

  2. Trackback: Review: Farmasi Matte Lipstick nr.02 | Ruxandra Mache - Make-up Artist

Lasă un răspuns

