Review: Farmasi Eyebrow Shadow

Buna fete dragi!

Astazi mi-am facut timp sa inchei seria de articole Farmasi de la Pentru Corpul Tau

Ultimul produs despre care va vorbesc este fardul de sprancene „Farmasi Eyebrow Shadow no.1” care se prezinta cam asa :

DSC_6233

Un fard de sprancene potrivit pentru folosirea zilnica as spune eu. Nu putem sa negam faptul ca oricat de tare ne-am grabi sa ajungem la birou, sa ducem copilul la scoala, sa ne rezolvam treburile in oras ca sa ne intoarcem acasa, nu ne facem timp macar 5 minute sa aplicam in graba fond de ten, rimel, ruj si fard de sprancene. Pentru ca da, stim cu toate ca o spranceana bine conturata, cu o forma plina si frumoasa determina tot aspectul fetei. Si da, geometria chipului nostru sta chiar in acest aspect.

Despre acest produs va pot spune si arata destul de multe. Am sa incep prin a povesti despre ambalaj, care mi-a placut nespus. Il primiti intr-o cutiuta patrata, de marime medie, care contine un fard de sprancene si un mic aplicator.

DSC_6232

Cam asa arata cutiuta. Simpatica nu?

Am pastrat-o pentru ca imi place tare mult ochiul din imagine 😀

DSC_6236

Continutul arata cam asa 🙂 Din punctul meu de vedere este nuanta ideala pentru blonde si satene.

Pretul este foarte mic, de numai 14 lei.

Cantitatea de produs este destul de mare, fiind folositor pentru o perioada indelungata de timp, la fel ca si termenul de valabilitate.

DSC_6472

Parerea mea despre acest produs:

Imi place tare mult nuanta sa, pe care cred ca o regasim destul de greu la fardurile de sprancene. Are pigmentatie mare, textura usoara, nu incarca sprancenele, ci umple fin spatiile dintre ele conferind un aspect elegant. Se poate folosi zilnic, indiferent de tipul de machiaj pe care il purtati. Eu am realizat cateva machiaje in care l-am folosit si va voi arata si voua rezultatul.

DSC_6678

In acest machiaj am combinat nuanta mai deschisa cu cea mai inchisa a acestui produs. Imi place ca are un finish extrem de natural si contureaza exact cat avem nevoie 🙂

DSC_6595

Sunt de parere ca mult mai concludenta este aceasta fotografie. In executarea acestui machiaj am folosit fardul de sprancene nr. 01.

DSC_6598

DSC_6600

Nu-i asa ca fata e minunata? 🙂

DSC_6599

Aceasta este ultima fotografie demonstrativa.

Daca vreti sa urmariti activitatea celor de la Pentru Corpul Tau, click aici

Daca vreti sa achizitionati acest produs, click aici.

Pentru orice alte intrebari sau sugestii, va astept comentariile 🙂

Pana la urmatorul articol, va trimit pupici ❤

2 comentarii (+add yours?)

  1. anytagyo
    Apr 27, 2015 @ 20:45:08

    Vaii ce bine arata !

    Răspunde

Lasă un răspuns

