„Les Copines Look” : Do it yourself!

Fetele mele dragi va salut!

Astazi v-am pregatit un altfel de articol, in care va voi arata pas cu pas cum sa va elaborati singurele acasa un machiaj cu produsele de la Depozitul de Cosmetice.

Cred ca nu mai e un secret pentru nimeni ca ador acest site unde gasesc de fiecare data tot ce imi doresc. V-am mai povestit despre ei si in alte articole, v-am mai spus ca la ei gasiti produse din toate categoriile, atat parfumuri, cat si numeroase produse de make-up si ingrijirea pielii, dupa preferinte, pentru toate buzunarele. Pentru acest proiect am ales-o pe frumoasa Crina, care mi-a servit ca model, si careia ii multumesc pe aceasta cale pentru rabdarea pe care avut-o. Cred ca ar fi cazul sa trec la subiect.

Iata modelul nostru fara machiaj:

DSC_6477

Care sunt pasii?

Am aplicat baza de machiaj Les Copines „Correct &Lift”

DSC_6502

Apoi am aplicat fondul de ten „L’Oreal Accord Parfait” in nuanta „N4 Beige”

DSC_6506

Dupa acest pas, am fixat fondul de ten cu pudra compacta „Les Copines”, prin aplicare cu o pensula mare ( Astfel nu incarca fata )

DSC_6507

Dupa ce am fixat totul cu pudra pulbere am aplicat fardurile „Les Copines” pe pleoape, folosind cea mai inchisa nuanta in pliul ochiului ( maro), cea mai deschisa nuanta in coltul intern ( sampanie) iar nuanta medie pe pleoapa mobila ( piersica) dupa cum se observa in fotografia de mai jos:

DSC_6511

Ca sa dau o profunzime mai mare machiajului am ales sa conturez usor coltul extern al ochiului cu creionul Khol „Les Copines” de culoare neagra pe care l-am blenduit usor.

DSC_6514DSC_6515

Am aplicat mascara „Cil a Cil Lashez Les Copines” care are o periuta speciala pieptan pentru genele superioare si o alta de marime mica pentru genele inferioare.

DSC_6520

La final, am conturat pometii si sprancenele, am aplicat ” Star Powder Les Copines” in pometi, un lipgloss „The Gloss Les Copines”  si iata ce a iesit:

DSC_6528

DSC_6533

Iata produsele folosite in executarea acestui machiaj :

redednumire

colaj produse

Produsele folosite le gasiti aici :

* Baza de machiaj „Correct &Lift Les Copines” aici

* L’Oreal Accord Parfait- aici

* Pudra Compacta „Les Copines”

* Fard de pleoape trio „Les Copines” aici

*Creion negru Khol „Les Copines” aici

* Mascara „Les Copines ” aici

*Gloss „The Gloss Les Copines”

* „Star powder Les Copines”

Rezultatul final a fost acesta:

2

Urmeaza 8 articole in care va voi prezenta in cel mai mic detaliu toate produsele folosite in elaborarea acestui machiaj.

Daca vreti sa fiti la curent cu noutatile celor de la Depozitul de Cosmetice click aici

Daca vreti sa puneti ceva in cosul de cumparaturi 😀 click aici

See you soon ❤ ❤ ❤

6 comentarii (+add yours?)

  1. anytagyo
    Apr 28, 2015 @ 16:24:43

    Am vazut machiajul postat pe facebook si mi-a placut enorm!! Mersi de tutorial 😀 Am sa iti fur neaparat ideea cu acel creion khol aplicat asa fumuriu in coltul extern ❤

    Răspunde

  2. Teodora Stoian
    Apr 28, 2015 @ 21:20:36

    Arata grozav! Imi place foarte mult mascara 😀 cuuuuuteee

    Răspunde

  3. Ramy Ramona
    Apr 29, 2015 @ 23:00:11

    Foarte frumos !!!

    Răspunde

Lasă un răspuns

