Review :” L’Oreal Accord Parfait”

Astazi am fost tare activa pe aici. Am o multime de lucruri de povestit despre produse care au aparut recent pe masa mea de lucru. Printre aceste produse se numara si fondul de ten „L’Oreal Accord Parfait” de la Depozitul de Cosmetice

DSC_6193

Acest fond de ten m-a uimit efectiv. Parerea mea despre el o veti afla mai tarziu, insa atat va pot spune, ca am si dovada 😀 .

Ambalajul imi place. Recipient de sticla, prevazut cu pompita care permite dozarea optima a produsului, care permite deasemenea pastrarea lui in conditii, cu un capac transparent care se desface usor. Produsul iese din sticluta prin pompari usoare.

DSC_6199

Nuanta produsului se poate observa pe capac, asa va puteti da seama daca deja stiti ce doriti sa achizitionati, unde anume sa cautati, iar daca inca nu stiti ce nuanta vi se potriveste, puteti macar sa va faceti o idee despre subton ( biege/rose) si apoi testati. Deasemenea va faciliteaza „munca” spun eu, si sticla transparenta in care este depozitat produsul si care va permite astfel sa faceti  alegerea si in functie de ceea ce observati la prima vedere inainte de a testa.

Termenul de valabilitate este de 12 luni

Ingredientele :

DSC_6749

Le regasiti pe partea din spate a flaconului, daca dezlipiti eticheta 🙂

Pretul e unul foarte accesibil din punctul meu de vedere, 51,90 ron. Daca stam sa ne gandim la perioada destul de indelungata in care il folosim, raportul calitate-pret este foarte bun.

Parerea mea despre produs:

Am folosit acest fond de ten in elaborarea unor machiaje. Am fost extrem de multumita de textura sa, care este lichida, si asta il face usor de aplicat. Deasemenea am fost multumita de puterea sa de acoperire medie spre mare, care poate multumi chiar si cele mai exigente cliente. Sunt de parere ca este un produs extraordinar care nu trebuie sa lipseasca din portfardul doamnelor si domnisoarelor.

Demonstratie :

Inainte de aplicarea fondului de ten:

DSC_6497

Dupa aplicare:

DSC_6506

Dupa fixare cu pudra pulbere:

DSC_6507

Cred ca fotografiile sunt graitoare. Alte cuvinte ar fi de prisos.

Acestea fiind spuse, va las mai jos informatiile de care ati avea nevoie:

Produsul il puteti gasi aici;

Daca vreti sa fiti la curent cu noutatile celor de la „Depozitul de Cosmetice” click aici;

Va ❤ si va pup cu mare drag !

Lasă un răspuns

