Review: Pudra compacta”Les Copines”

Fetele mele dragi 🙂

Dupa o zi plina, am lasat in suportul cu lumanare o esenta cu lavanda sa-mi imbie simturile, sa ma detensioneze ca sa pot scrie. Simt ca ma detasez cand simt acest miros si mi se face pofta de povesti. Astazi va vorbesc despre un produs indispensabil pentru orice femeie, si anume pudra. Fie ca vorbim despre pudra pulbere sau compacta, avem nevoie de ea ca sa fixam machiajul, ca fondul de ten sa capete un aspect mat, un finish frumos si durabilitate nu?

Pudra compacta „Les Copines” am folosit-o in elaborarea unui machiaj pe care vi l-am prezentat intr-un articol postat ieri, dar o sa va mai arat pasii urmati si in acest articol ca sa va faceti o parere cat mai clara despre produs.

DSC_6170

Ambalajul este elegant, simplu si de efect. Cutiuta neagra in care este depozitata pudra este prevazuta cu un capac transparent pe care este imprimat numele producatorului si al produsului.

DSC_6179

Dupa cum vedeti, toate informatiile de care aveti nevoie le gasiti pe spatele produsului, inclusiv nuanta.

ingrediente

Ingredientele deasemenea sunt notate pe verso.

Pretul este unul extrem de accesibil pentru orice buzunar, 19,90 ron.

Imi place textura ei, pentru ca este foarte fina 🙂

DSC_6176

Cum am folosit-o?

Am aplicat un strat de fond de ten pe care l-am tapotat usor cu un buretel ca sa inlatur surplusul astfel:

DSC_6506

Ca sa fixez fondul de ten, am luat o pensula mare de fata, am aplicat pudra cu miscari usoare astfel:

DSC_6507

Dupa cum se poate observa, tenul are un finish mat dupa aplicarea produsului.

Parerea mea despre produs:

Ce ne putem dori de la o pudra? Sa matifieze, sa fixeze machiajul, sa aiba o textura fina si de ce sa nu recunoastem??? si un pret accesibil. Si pot spune ca produsul acesta chiar are toate atributele. Eu personal sunt de parere ca merita banii. Merita ca fiecare fata care vrea pentru machiajul zilnic produse mai calitative sa investeasca in aceste game care nu sunt atat de cunoscute desi ar trebui.

Daca doriti sa le urmariti activitatea celor de la Depozitul de Cosmetice click aici

Daca doriti sa achizitionati produsul click aici

Pana la urmatorul articol din seria „Les Copines” va pup cu mare drag!

❤ ❤ ❤

Lasă un răspuns

