Review : Fard Trio Les Copines

Hola chicas lindas!

De multe ori nici nu stiu cum sa va mai salut. Imi sunteti atat de dragi pentru ca va observ prezenta aici ca nu am cuvinte sa va multumesc. Asta inseamna ca articolele mele nu sunt scrise in van, ca sugestiile pe care vi le fac sunt demne de atentia voastra, ca in incercarea mea de a va ajuta sa va construiti kitul vostru de machiaj complet nu dau gres si va sunt de folos. Cum va spuneam zilele trecute, in aceasta perioada scriu despre „Les Copines”, pentru ca sunt sigura ca nu ati auzit de ele, ca nu le-ati incercat, si in mod cert denumirea va duce cu gandul la produse scumpe. Ei bine, nu-i asa. Am descoperit aceasta linie cu ajutorul celor de la Depozitul de Cosmetice si am vrut sa va impartasesc si voua parerile mele tocmai pentru ca acesta e scopul meu aici, pe blog. Sa va ajut sa va alegeti produse accesibile, cu care sa va realizati singurele machiajul dorit in confortul casei voastre, fara sa cheltuiti bani inutil pe produsele neadecvate.

In acest articol va vorbesc despre fardul trio „Les Copines” nr 12, „Brun Orange”. De ce? Pentru ca sunt de parere ca e fardul ideal care incape in orice poseta, care poate fi transportat oriunde, care va poate scoate din impas intotdeauna, fie ca vreti sa aratati bine la birou sau aveti nevoie seara de o transformare rapida ca sa iesiti in oras 🙂

DSC_6154

Nuantele sunt superbe, au o textura irizata, si sunt potrivite atat pentru un machiaj discret de zi, cat si pentru un soft smokey eyes de seara daca va opriti doar la nuanta de maro 🙂

DSC_6161

Se poate observa in fotografie deasemenea ca fardul este foarte pigmentat.

Ambalajul e elegant, bine gandit, caci te inspira sa lucrezi cu produse „la vedere”. Mie personal imi plac tare mult produsele care au capac din sticla sau plastic transparent. Se inchide ermetic, si asta il face usor de folosit si pastrat, fara sa ia contact cu factorii externi ( praf ).

DSC_6159

Ingredientele se regasesc pe verso, daca dezlipiti eticheta pe care sunt notate nuanta produsului, producatorul si codul de bare, astfel:

DSC_6185

Asa arata pe verso, si dupa cum puteti observa in partea stanga sus e o sageata. Daca dezlipiti conform instructiunilor, iata ce gasiti:

DSC_6739

Termenul de valabilitate este de 18 luni, dupa cum se poate observa in fotografia anterioara celei cu ingredientele.

Pretul este de 24,90 lei si de aceea pledez pentru acest produs, caci sunt totusi 3 nuante de fard la acest pret.

O sa va arat in fotografiile de mai jos ce varianta de machiaj am ales eu ca sa folosesc toate cele 3 nuante:

DSC_6511

Nuanta cea mai deschisa am aplicat-o in coltul intern si pe arcada, nuanta de maro am aplicat-o in pliul ochiului, iar nuanta aceea soft piersica pe toata pleoapa mobila. Nu consider ca este un machiaj puternic, ba dimpotriva. Apoi am aplicat pentru mai multa profunzime un creion Khol marca”Les Copines” si la final arata cam asa:

DSC_6515

Dupa rimel:

DSC_6520

Eu cred ca un ruj rosu transforma acest machiaj cu succes intr-unul veritabil de seara. De ce sa nu incercati si voi??

Parerea mea despre produs:

Dupa cum puteti observa, fotografiile sunt graitoare. Am urmat cu modelul meu Crina toti pasii tocmai ca sa observati cum functioneaza fiecare produs. Despre acest fard trio nu pot spune decat lucruri frumoase. E pigmentat, are nuante deosebite pe care le putem folosi in numeroase combinatii in functie de machiajul dorit. Pentru fiecare dintre voi e fardul ideal care va satisface cele mai exigente cerinte. Daca doriti un machiaj simplu/de zi care sa nu iasa prea mult in evidenta, puteti opta pentru nuanta de sampanie si cea light, irizata. Daca doriti un machiaj de seara il puteti obtine folosind acelasi produs, cu nuanta de maro, si asta mi se pare genial. Fard trio mic, beneficii mari. Mai ales pentru voi, cele care nu aveti timp de machiaj elaborat, construit din multe truse, si vreti sa aratati bine si rapid in fiecare dimineata.

Produsul il gasiti aici in numeroase variante de culori, pentru gusturile fiecareia dintre voi.

Daca vreti sa fiti la curent cu ce apare nou pe pagina celor de la Depozitul de Cosmetice, click aici

Va trimit pupici si imbratisari, ❤ untill next time 🙂

Lasă un răspuns

