Review: „Mascara peigne Cil a Cil Les Copines”

Fete dragi !

Acest articol cuprinde informatii despre un rimel pe care am avut sansa sa-l testez recent. Genele mele niciodata nu au fost nici dese, nici lungi, nici pigmentate. Nu au nici un Dumnezeu si sincera sa fiu sunt un mare fan al genelor false, caci fara ele, orice machiaj facut pe mine pare incomplet. Nu cred ca sunt singura care se confrunta cu astfel de probleme, nu am testat acest produs pe mine caci nu am considerat ca e cazul, pentru ca nu aveati ce sa vedeti 😀 In schimb, am supus-o pe Crina noastra cu care v-ati obisnuit deja, la toate testele posibile cu produsele din gama „Les Copines” de la Depozitul de Cosmetice

Cum arata produsul?

DSC_6139

Pana una alta as vrea sa va vorbesc despre ambalaj. Caci surpriza cea mare o veti aveala finalul articolului. Negru si roz, ce combinatie reusita. Pe o non-culoare inscriptionata o culoare atat de calda arata genial din punctul meu de vedere. I-am adorat designul din prima clipa in care am desfacut coletul si l-am vazut. Mi s-a parut tare elegant.

DSC_6129

Ingredientele sunt notate, asa cum v-ati obisnuit deja, la aceste produse, undeva sub eticheta din fotografia respectiva. Insa trebuie sa admit ca am incercat sa desfac usor eticheta si nu am reusit sa o fac in asa maniera incat sa sa se mai si vada ceva citet 😀 sorry my mistake !

DSC_6730

Cam asa arata produsul. Aceasta era surpriza. Periuta cu care este prevazut are 2 capete ce au ca destinatie de folosinta genele superioare si genele inferioare. Va voi lasa un close-up ca sa va puteti da seama cum arata de fapt periuta.

DSC_6732

Pretul este unul accesibil spun eu, caci la 23, 89 lei orice fata se poate bucura de acest produs.

Acum sa va arat cum functioneaza:

Foto inainte de aplicarea rimelului :

DSC_6515

Foto dupa aplicarea rimelului :

DSC_6520

Parerea mea despre produs:

Cel mai mult imi place periuta sa bine gandita care te ajuta sa delimitezi bine genele, sa le separi, sa le definesti. Atat pe cele superioare cat mai ales pe cele inferioare pe care cred ca multe dintre noi, grabite, in incercarea de a le „colora” cat mai repede mai rau le muradream cu o periuta groasa, pana cand ajungeam „like a panda” la finalul machiajului. Clar imi place periuta. Si nu vorbesc despre durabilitate. Se usuca acolo, si apoi, chiar daca atingi genele nu se ia. Deci are o bila alba pentru aspect si durabilitate. Un mic detaliu care nu m-a multumit pe deplin ar fi ca se ia foarte mult produs pe aceasta periuta, insa daca sunteti atente sa o stergeti putin pe un servetel inainte sa aplicati rimelul pe gene totul decurge perfect. Pentru acest mic detaliu nu merita nicicum bila neagra, insa am notat aceasta observatie ca sa stiti cum sa procedati cu el in cazul in care il veti avea pe masa voastra de machiaj 🙂

Acestea fiind spuse, va las informatiile despre produs si va trimit „kisses & hugs untill next time”

Produsul il gasiti aici

Pagina lor unde gasiti toate noutatile despre produse aici

❤ ❤ ❤

Lasă un răspuns

