Review” Krayon Khol Les copines”

Hello my beloved ones!

It’s monday

i-love-les-copines-130815444057

Cred ca multe dintre voi sunt in cautarea unui creion moale cu care sa-si poata realiza un machiaj acasa. Creionul e nelipsit din trusele de machiaj caci poate fi utilizat atat de sine statator, pentru un plus de contur, cat si ca baza pentru un fard de culoare mai inchisa. In ultimul caz, creionul pigmenteaza mai mult nuanta inchisa aleasa, si ii ofera si o durabilitate sporita. Stiti foarte bine ca pentru aceste articole am lucrat cu Crina. Pe ea am supus-o la teste ca sa vedeti voi cum functioneaza fiecare produs in parte.

DSC_6164

Cam asa arata produsul. L-am primit ambalat intr-o folie de protectie, care certifica faptul ca produsul este sigilat pana ajunge in posesia cumparatorului. Si ca sa fiu sincera asta imi place, pentru ca imi da o stare de liniste. Ma simt confortabil atunci cand primesc produse pe care eu le desfac prima 😀 si parca ma furnica ceva pana desfac ambalajul. Dar haideti sa trecem peste sentimentele mele pe care le nutresc fata de produsele sigilate, ambalate, dragutele, etc.

Si sa trecem la gramaj si termen de valabilitate. Cred ca e putin ciudat sa masori un creion in centimetri nu? 😀 Ma gandeam eu. Asadar, pe produs scrie ca are 0,95 gr. Dupa marime as spune eu ca rezista cu brio destul de mult timp pe masa de lucru, oricat de des l-as ascuti. Termenul de valabilitate este mare, 36 de luni, asdar timp sa-l consum am la dispozitie cat vreau eu. Nici nu stiu daca va rezista atat de mult pe masa de lucru 😀 Sau daca o sa ma pot bucura de el inainte ca mama sa se indragosteasca de el ( P.S toata dragostea mea pentru culori si machiaj am mostenit-o de la ea ).

DSC_6719

Ingredientele se pot observa in fotografia de mai sus. Nu-mi dau seama exact din toate ” denumirile stiintifice ” de acolo daca precizeaza si ca are in componenta particule sclipitoare, insa pentru buna informare pe care vreau sa v-o ofer fac eu aceasta precizare 🙂

Pretul este de 9.9o ron si il puteti achizitiona de aici

Mina arata cam asa:

DSC_6727

Si se „comporta” cam asa :

DSC_6733

Cum l-am folosit:

Inainte de creion

DSC_6511

Dupa creion :

DSC_6515

Parerea mea despre produs:

Mi-a placut mina moale extrem de mult si totodata am gasit un plus in stralucirile fine pe care le are in componenta. Aceste particularitati fac creionul Les Copines diferit fata de ce am avut pana acum. Dupa cum puteti observa, in ultima fotografie ochiul pare conturat cu un pigment pe linia inferioara a genelor. Am aplicat creionul si fard maro inchis si rezultatul a fost cel pe care il vedeti datorita paietutelor pe care le contine. Eu una sunt foarte multumita de el,consider ca isi gaseste locul pe masa mea de lucru.

Daca si voi doriti sa vedeti produsele din gama „Les Copines” si multe alte produse click aici

Daca doriti sa fiti la curent cu noutatile celor de la Depozitul de Cosmetice click aici

Pana la articolul urmator, va trimit pupici dragelor! ❤ ❤ ❤

Lasă un răspuns

