Review: „Star Powder Les Copines”

Fete dragi, 

Acest articol il scriu cu o deosebita placere ❤ .Am avut sansa extraordinara de a testa un produs care m-a uimit. Si nu puteam sa nu va povestesc si voua, asa ca m-am asezat frumusel aici si ma gandesc cum sa va istorisesc mai bine prima mea „intalnire” cu aceasta minunatie. Cele care imi cunosc activitatea stiu foarte bine ca am o pasiune pentru pometi stralucitori cand vine vorba de machiaj de ocazie. Nu poti trece neobservata la un eveniment daca ai un machiaj impecabil. Aici cred eu, e chestiune de gusturi. Unele dintre voi opteaza pentru machiaj mai natural, poate pentru buze colorate si ochi mai putin pusi in evidenta, insa eu una trec peste orice regula, mai ales cand combinatiile de nuante ma ajuta sa pun accente peste tot, insa in acelasi timp sa ajung la final sa fiu multumita de rezultat.

choose-to-shine

Aleg sa stralucesc atunci cand particip la un eveniment important, cand vreau sa ma simt diferita, cand vreau sa captez in machiajul pe care il pot toate contrastele si lumina pe care le pot gandi 🙂

Si „Les Copines Star Powder Roll-on” asta face 🙂

DSC_6149

Nu stiu cum vi se pare la prima vedere. Eu una nu am banuit nici o secunda ce poate sa faca pana nu l-am testat. O sa ma axez pe mai multe fotografii demonstrative in acest articol decat pe impresii caci imaginile sunt graitoare.

DSC_6709

Asa arata produsul. Ambalat intr-un roll-on extrem de usor de folosit, cu un capacel care se insurubeaza si nu permite inlaturarea lui fara miscarile rotative corespunzatoare, aceasta pudra ( daca imi permiteti sa-i spun asa ) iluminatoare pune in evidenta in numeroase feluri tot ce avem noi mai frumos.

DSC_6711

Pe spatele recipientului puteti observa nuanta „Rose no 06” si termenul de valabilitate mare ( aprilie 2018 ) pe care cu siguranta nu o sa-l apuce neterminat la mine 😀

DSC_6713

DSC_6718

Penultima fotografie ( cea cu codul de bare ) ilustreaza provenienta produsului, denumirea producatorului, gramajul

( 1,5 gr )

Cea de-a doua fotografie este facuta pentru a observa ingredientele. Am dezlipit eticheta si pe verso avem toate informatiile despre contiutul produsului.

DSC_6735

Am facut un swtach rapid si cam asa arata produsul in forma bruta ( pus cu roll-on). Daca il luam pe pe mana cu o pensula mare si aplicam in pometi, sau cu o pensula plata peste machiajul ochilor, fara sa insistam, putem obtine efecte minunate. Dar asta o sa vedeti mai jos 🙂

Parerea mea despre produs:

Este micut, usor de purtat oriunde in poseta. Daca mergi in club si vrei sa-ti retusezi machiajul, be my guest. Ti-ai scos roll-on-ul micut din poseta si iti adaugi cate paiete vrei in plus pe fata. Sigur va ganditi acum la machiaj ostil 😀 Imi place foarte mult nuanta, care nu face parte nici din categoria „Roz” nici din categoria „portocaliu”. E un „soft peach” as spune eu, cu irizatii multicolore. adauga stralucire chipului si asta e tot ceea ce conteaza in definitiv nu?

Sa va arat acum cateva machiaje in elaborarea carora am folosit si acest produs:

DSC_6553DSC_6598

Produsele „Les Copines” le gasiti aici

Pagina de Facebook a celor de la Depozitul de Cosmetice o gasiti aici

Acestea fiind spuse, va las in compania fotografiilor pe care vi le-am incarcat, si va trimit bezele pana la urmatorul articol!

i-love-les-copines-130815444057

2 comentarii (+add yours?)

  1. georgiana
    Mai 04, 2015 @ 19:07:35

    Arata super,dar pe site nu apare,de unde il putem achizitiona?

    Răspunde

Lasă un răspuns

