Review: „The Gloss Les Copines”

Hello girls!

Asa cum v-am promis, am vorbit in ultimele 8 articole numai despre produsele „Les Copines” pentru ca…

i-love-les-copines-130815444057

Da da, aceste produse m-au determinat sa scriu si articole mai vesele ca niciodata. Si produsele, si cei de la care le puteti achizitiona si anume Depozitul de Cosmetice de unde puteti achizitiona atat parfumuri de cea mai buna calitate cat si cosmetice si produse pentru ingrijirea tenului. De la cele mai mici preturi pana la cele mai exigente cerinte, la ei gasiti tot ce va trebuie ca sa va elaborati singurele acasa machiajul mult dorit. Nu mai e un secret pentru nimeni ca ador sa plasez comenzi la ei pentru ca sunt adevarati profesionisti care stiu cum sa-si tina clientii aproape. Coletele ajung rapid, promotii gasiti tot timpul la diferite produse, operatoarele sunt foarte dragute si totalmente „Non-plictisite” <3. E minunat sa suni ca sa ceri informatii despre produse sau comanda ta si sa nu ti se raspunda „ca la scoala” expeditiv si rece. Buuun, am incheiat povestioara despre ei, acum sa trecem la tema noastra de astazi.

banner_make-up_2015

Produsul cu care inchei seria articolelor „Les Copines” este luciul de buze „The Gloss”. 🙂 Cred ca au gandit extrem de bine denumirea, pentru ca este „that gloss” care iti aduce un plus de frumusete si naturalete.

DSC_6200

Cand spui ” The Gloss” te gandesti la ceva unic. La acel produs pe care ti l-ai dorit mereu si ai reusit sa-l gasesti acum, dupa indelungi cautari 🙂

DSC_6205

Nuanta pe care v-o prezint astazi este „Bubble” si credeti-ma ca miroase ca atare !

Ingrediente:

DSC_6825

Produsul se afla ambalat dupa cum puteti observa, intr-un recipient de plastic, si este prevazut cu o pensula draguta care arata cam asa:

DSC_6827

Dintr-o singura aplicare arata cam asa :

DSC_6830

Termenul de valabilitate este de 12 luni, iar gramajul de 4ml. Daca doriti sa vizualizati si alte nuante sau sa-l achizitionati, il puteti gasi aici la pretul de 18,90 ron 

Parerea mea despre produs:

Este un gloss dulce, care pune in evidenta naturaletea. Are un aspect mat, o consistenta mai densa, nu se „pierde” de pe buze, nu se intinde. Cred ca toate aceste atribute constituie un mare avantaj, deoarece produsele de acest gen sunt achizitionate tocmai pentru naturaletea pe care o confera, dar totodata si pentru rezistenta. Mie una imi place in mod special nuanta pe care v-o prezint.Ma duce cu gandul la candoare, gingasie, frumusete naturala. Are intr-adevar un raport calitate-pret exceptional din punctul meu de vedere si ar fi genul de produs pe care vi-l recomand. Mergeti la scoala, sau aveti pur si simplu nevoie in anumite zile de un machiaj mai „transparent”? Din experienta proprie stiu cate produse de machiaj pot incerca fetele si niciodata nu sunt multumite. Produsele de gen „drugstore” sunt foarte cautate la noi in tara si poate de cele mai multe ori nu ne satisfac nevoile, insa fiind de larg consum, toata lumea le achizitioneaza pentru ca sunt usor de gasit, nu neapart accesibile ca si buget. De aceea am vrut sa va ofer varianta mai buna pe care o puteti adopta cu usurinta, si sper eu ca v-am fost de folos.

DSC_6528

Eu l-am folosit in acest machiaj, insa am aplicat in prealabil un contur de buze. Nice or not? 🙂

Cred ca o sa ma odihnesc cateva zile, probabil o sa iau o mica pauza, sau cine stie??? Poate imi mai vine o idee sa va mai povestesc ceva.

Pana atunci, va pup si va imbratisez cu drag,

1 comentariu (+add yours?)

  1. anytagyo
    Mai 05, 2015 @ 16:38:42

    ❤ Si mie imi plac gloss-urile mai naturale . Nu mereu am chef de culoare pe buze 😀 M-ai facut sa-i simt aroma de bubble 😀 Arata tare bine !!!

    Răspunde

Lasă un răspuns

