Butterfly Challange Make-up

Hello fete dragi!

Machiajul din acest articol a fost realizat special pentru „Make-up Challange-ul Butterfly” din grupul Make-up Addicted pe care impreuna cu Anyta il administrez de ceva timp dupa cum probabil stiti deja 🙂 Eu sunt cea ametita, care niciodata nu are timp de nimic, ea se ocupa de marea majoritate a treburilor de acolo, insa de aceasta data constiincioasa fiind, mi-am facut „temele”. Intamplator am gasit si fata potrivita pentru acest proiect. Ce noroc pe capul meu.

Eram la pensat saptamana trecuta si intra pe usa o superbitate de fata…am ridicat capul, am privit-o si parca mi-au iesit cuvintele din senin. „Vrei sa participi la un proiect?” Bineinteles ca raspunsul ei a fost unul pozitiv.

Sa v-o prezint deci pe Catalina :

DSC_7047

Sa va povestesc putin despre produsele folosite si apoi va las sa urmariti fotografiile finale:

Fata: Revlon Colorstay, Estee Lauder Double Wear Maximum Camouflage/ Pudra Make-up Studio

Baza: Melikor/ Nyx Jumbo

Farduri: Melkior, Inglot

Ruj: Make-up Studio Lipstick Palette no.4

Blush: Pressed Contour Powder H&M/ Deborah, Star Powder Les Copines

Cred ca nu mai aveti nevoie de cuvinte cat aveti nevoie de imagini graitoare. Iata deci, ce ne-a iesit 🙂

DSC_7058

DSC_7069 DSC_7071 DSC_7073DSC_7079 DSC_7082 DSC_7084 DSC_7085 DSC_7097DSC_7101 DSC_7102 DSC_7106 DSC_7108 DSC_7111DSC_7116 DSC_7142 DSC_7144 DSC_7154

DSC_7061 DSC_7068

Acestea fiind spuse, eu va doresc o noapte cat mai linistita, caci a mea tocmai s-a scurtat considerabil, iar maine ma asteapta o zi plina.

O sa va invit cu mare drag sa urmariti se lucrarile fetelor talentate care au participat la acest collab, si anume:

1. http://anytagyosmakeup.blogspot.ro/

www.taitzel.com

facebook.com/VodooMakeup

https://www.facebook.com/AndreeaMakeUpConstanta

5. https://www.facebook.com/pages/Luiza-Make-upNailArt/636850093051216?fref=ts

6.http://hobbiesandbeauty.blogspot.ro

Va ❤ ❤ ❤ si va pup cu drag !

🙂

4 comentarii (+add yours?)

  1. Ramy Ramona
    Mai 16, 2015 @ 00:09:02

    wowwww !!!! Superrrr

    Răspunde

  2. anytagyo
    Mai 16, 2015 @ 08:36:27

    Bolunda mea draga!! Din manutele tale nici nu ma asteptam sa iasa altceva ❤ E minunaaat , la fel ca fata !!! Ma bucur ca ai dat de ea 😀
    Imi place maxim modelul machiajului, e unic ❤ Culorile, background-ul, fata , florile, fluturasii asezati pe piept…. MINUNAT si delicat totul !!

    Răspunde

  3. Maria Negrei
    Mai 16, 2015 @ 09:08:29

    Cu adevarat superb !!! Cuvintele sunt de prisos !!!

    Răspunde

Lasă un răspuns

