Review: „Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner ” Music Flower

Hola chicas!!!

Dupa o perioada indelungata in care am fost absenta, ( vara/programari/oboseala/bebe), ma aflu acum aproape de finalul unui sezon epuizant, si imi gasesc ragazul sa va povestesc cateva cuvinte despre niste produse in posesia carora am intrat nu de multa vreme. Am avut sansa sa testez cateva produse, iar acum va impartasesc si voua opinia mea despre ele.

Despre ce vorbim astazi?

„Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner ” Music Flower „ 🙂

DSC_9345

Amabalajul

Este bine gandit, format dintr-o cutie de carton care „gazduieste” un recipient din plastic care contine tus de pleoape si o pensula-aplicator.

DSC_9351

Pensula plata cu care este prevazut mi se pare destul de groasa pentru voi, cele care va veti dori linii extrem de fine, insa va puteti folosi de varf, sau puteti folosi si alta pensula. Aceasta este perfecta pentru a crea un look dramatic.

DSC_9349

DSC_9355

Textura sa este una extrem de pigmentata, iar cantitatea mi se pare arhisuficienta pentru o fata care se machiaza chiar si zilnic. Voi stiti foarte bine ca intotdeauna caut sa va prezint produsele cele mai accesibile pentru buzunarul vostru, dar care sa reziste. Asadar, cum multe dintre voi, cititoarele mele sunteti eleve si apelati la mici trucuri zilnice pentru a arata bine, aveti nevoie de aceasta informatie pentru a va face o privire de ansamblu inaintea achizitiei.

Cum spuneam, arata foarte bine. Negru intens pigmentat, de textura cremoasa, usor de intins.

DSC_9358

Se utilizeaza impreuna cu pensula cu care este prevazut sau cu orice alta pensula cu care v-ati acomodat deja.

DSC_9361

Ce concluzii am tras?

*Am aplicat linia de tus.

*Fara sa insist, arata exact ca in fotografie.

*Intens.

*S-a uscat extrem de repede

Dupa care, m-am gandit sa sterg linia cu un servetel uimed. Insistent chiar. Iata ce a rezultat:

DSC_9365

Concluzia ar fi urmatoarea: nuanta  intensa, uscare rapida, durabilitate.

DSC_9400

Instructiunile de utilizare, precum si termenul de valabilitate si ingredientele le gasiti pe ambalaj, partea verso.

Cei de la Pretty Store vin in ajutorul vostru, al celor care vor sa fie frumoase cu un buget foarte mic, si va pun la dispozitie produse care sa va puna frumusetea in valoare la preturi decente.

Eu una consider ca, pentru uz personal, acest produs este perfect! Cate dintre voi si-au dorit sa se trezeeasca dimineata, sa se aseze in fata oglinzii, sa-si faca rapid un machiaj simplu, pe care sa-l poata purta la scoala/birou?

La pretul de 18 lei acum pe site, pret pentru 2 produse ( tus negru + tus de alta culoare), cred ca orice fata se poate simti tentata.

Recomand acest produs tuturor celor care au nevoie de produse low cost.

Daca vreti sa fiti mereu la curent cu noutatile celor de la Pretty Store, click aici sa le urmariti activitatea pe Facebook

Daca doriti sa aruncati un ochi pe site, click aici

See you girls next time ❤ ❤ ❤

Lasă un răspuns

